  • Data: 2010-03-19 13:00:51
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > R2r pisze:
    > \
    >>

    > Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.

    i mieli rację...

    > A to tylko slepa uliczka byla.

    ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest
    cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistości
    wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą
    mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Choć wcale nie
    twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
    super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

    Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że
    jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE do
    gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje (na
    lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom .

    --
    Bugatti