-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.net.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.
cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
From: "Bugatti" <s...@m...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Date: Fri, 19 Mar 2010 13:00:51 +0100
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 29
Message-ID: <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
<z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
<hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
<hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1268999808 9638 149.156.157.66 (19 Mar 2010 11:56:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 11:56:48 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 100319-0, 2010-03-19), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265491
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
> R2r pisze:
> \
>> Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to:
>> dlaczego tak późno?
>>
>
> Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
i mieli rację...
> A to tylko slepa uliczka byla.
...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest
cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistości
wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i dzieki temu będą
mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Choć wcale nie
twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.
Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że
jeśli inżynierstwo i szefostwo miało odwagę i wiedzę to wygarnełoby UE do
gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie mają niezłe pensje (na
lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka rośnie) ecofaszystom .
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.10 14:03 krzysiek82
- 19.03.10 14:20 Artur 'futrzak' Maśląg
- 19.03.10 14:38 Lopez
- 19.03.10 14:54 Artur 'futrzak' Maśląg
- 19.03.10 14:54 Lopez
- 19.03.10 14:54 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.03.10 14:58 hamberg
- 19.03.10 15:17 Seba
- 19.03.10 17:24 Artur Maśląg
- 19.03.10 18:30 Bugatti
- 19.03.10 18:40 Bugatti
- 19.03.10 18:43 Bugatti
- 19.03.10 18:45 Adam Adamaszek
- 19.03.10 18:51 Artur Maśląg
- 19.03.10 21:35 Mario
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=