  • Data: 2010-08-21 06:24:50
    Temat: Re: Pożegnanie.
    Od: TGor <t...@o...pyl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-08-17 19:19, J.F. wrote:

    > U operatora czy u Play ?
    > No i miales troche drozszy model, wiec pewnie i wiekszy abonament.
    >
    > J.

    Nie liczyłem każdego, ale o ile nie jest się "pryszczersem" z limitem 20
    zł / miesiąc to zakup takiej Omnii II (w sklepach za cirka ebałt
    1200-1300 zł, Allegro pomijam) w abonamencie za 60-80zł wychodzi na to
    samo lub nieco więcej, niż zakup jej w sklepie i kombinowanie z
    prepaidem czy jakimś abonamentem ze zniżką.

    Pewnie trafią się jakieś przypadki, że lepiej kupić w sklepie, ale to
    akurat jednostkowe sprawy.

    Ja tę Omnię wyłudzałem w TR180 w +, co kosztowałoby mnie ~500zł. Z
    abonamentem to daje ok 83zł/miesiąc (w promocji -20% na abonament). Jak
    wezmę go w sklepie i (chyba nie mają, ale załóżmy) zniżkę 50% na tenże
    abonament wychodzi mi 85-87zł.
    No niech ta Omnia II kosztuje 1000zł, okazja, to jest 76zł miesięcznie.

    Sprytnie, trzeba ich pochwalić za umiejętne dotarcie do umiejących
    liczyć pieniądze. ;-)

    No wiem, że się czepiam szczegółów, ale nie miałem 5 stów po naprawie
    rozrządu na urlopie i paru innych wydatkach więc postanowiłem ponegocjować.

    TG