    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Powód, dla którego warto zadbać o opony
    Date: Wed, 4 Jul 2018 17:58:09 +0200

    W dniu 2018-07-04 o 07:37, Shrek pisze:

    > Ty to się kiedyś wyłożysz (oczywioście ci nie życzę). Ja po torze to
    > miałem raczej przeświadczenie, że ile byś nie miał umiejestności i jaki
    > sprzęt, to poza torem ci po prostu miejsca zabraknie.
    >
    > U mnie wizy na torze dały mi świadomość, jak w praktyce słaby jestem, w
    > ciebie widzę podniosły wiarę we własne umiejętności i możliwości sprzętu.

    Spłyciłem, bo tego aspektu nie chciałem poruszać. Wątek za bardzo
    odbiegnie wtedy od moich intencji. Skoro poruszasz, to wyjaśnię. To nie
    jest tak, że stałem się bogiem kierowców po kursie doskonalenia jazdy.
    Na torze spodnie miałem mokre od potu z wrażeń i to nie tylko przy
    pierwszym podejściu lecz za każdym razem. Z jednej strony wiem, że
    sprzęt daje mi dużo więcej niż przypuszczałem, że może dać - to fakt. Z
    drugiej strony nic nie zmieniło się w zakresie trzymania koncentracji,
    Nie zwiększyłem też limitów prędkości dla siebie a wręcz przeciwnie -
    trzymam większe odstępy na drogach szybkiego ruchu (choć to nic nie daje
    bo zawsze ktoś wyprzedza mnie wtedy z prawej strony tylko po to by
    jechać przede mną - trójmiejska mentalność kierowców się kłania). Jazda
    nocna natomiast zawsze powiększa ryzyko wypadku. Najlepiej byłoby wtedy
    zostać w domu i oglądać mecz. Ale czasem nie można pozwolić sobie na ten
    komfort.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek