    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Potyczki
    <13cugcye85aip$.v6ttwtnbxya8$.dlg@40tude.net>
    <s...@n...notb-home>
    <4...@g...com>
    <y56rnn1vlw5k$.1oymkqsdo9x6p.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <ewd1i0qnibgg$.1bv0v9us5813v$.dlg@40tude.net>
    Date: 30 Nov 2012 10:48:07 GMT

    On 2012-11-15, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Ty naprawdę jest głupi.

    Ty za to jesteś po prostu typowym "politycznym zadymiarzem" i usenetowym
    burakiem, co zauważyłem dopiero teraz - po zwróceniu uwagi na Twoje
    posty na innych grupach. Zazwyczaj albo kogoś atakujesz albo
    pierdzielisz o polityce. Nawet poglądy masz takie, jak większość
    podobnych Tobie "internetowych aktywistów". Nihil novi.

    Zarzuciłeś mi, że wszędzie (tzn. na kilku grupach de facto) piszę,
    jakbym się na wszystkim (tzn. na tych kilku dziedzinach) znał. A może
    się znam? Może zechcesz to sprawdzić? :]
    Większość czasu poświęcam na naukę nowych rzeczy. Na pewno oszczędziłbyś
    dużo czasu, gdybyś przestał obrażać innych uczestników dyskusji i obalać
    porządek świata. Może wtedy też mógłbyś się czegoś nowego dowiedzieć?

    pozdrawiam,
    PK