  • Data: 2012-11-30 11:59:53
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-28, e...@g...com <e...@g...com> wrote:
    > Odpowiadajac nadal sobie i precyzujac: "wystepuja tyle razy oprocz rozpatrywanej
    > 04 04 i jej najblizszych sasiadow". Wiecej nie bede, obiecuje.

    OK. Przyznaję, że nie chciało mi się czytać Twoich postów. Nie rozumiem
    tego co piszesz, nie jestem w stanie tego zweryfikować.

    Nie mniej widzę, że cośtam próbujesz zliczać. Zliczanie to prosta rzecz.
    Musisz zapamiętać wszystkie unikatowe wartości oraz ich liczność.
    Można też "przybliżać" problem przez stworzenie histogramu, czyli
    pakując ileś (zazwyczaj bliskich sobie) wartości do jednego koszyka.

    Problem w wątku był przedstawiony z prostymi ograniczeniami. Unikatowych
    wartości jest za dużo, żeby je wszystkie zapamiętywać, a slawek oczekuje
    dokładnego wyniku.

    W pierwszej chwili miałem wrażenie, że próbujesz jakoś kodować liczby
    poprzez przestawianie bitów, co niby miało Ci efektywnie zmniejszyć
    zbiór możliwości. Jeśli tak właśnie jest, to jest to droga donikąd.
    Zapis pozycyjny liczb jest "minimalny", tzn. nie zawiera zbędnych
    informacji.

    pozdrawiam,
    PK