  • Data: 2012-11-26 17:56:15
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-26, e...@g...com <e...@g...com> wrote:
    > Natomiast w mojego doswiadczenia, a konkretnie obserwacji, bo ja sam mam malo
    > do czynienia z Excelem, to ludzie czesto maja jeden lub dwa
    > monitory i wlasnie z pivotem do takich danych. Ewentualnie trzeci normalnie
    (poziomo).

    Ale masz pewnie na myśli różnej maści analityków.

    Excel to narzędzie bardzo powszechne. Idziesz do pierwszej lepszej
    centrali polskiego banku i okazuje się, że Excela używa każdy
    z kilku tysięcy pracowników.
    Większość użytkowników to nie traderzy, analitycy, quanci,
    aktuariusze czy programiści. Większość to księgowi, asystenci,
    skretarki, sprzedawcy i przede wszystkim wszelkiej maści specjaliści
    branżowi (ekonomiści, finansiści), którzy w tym Excelu robią bardzo
    proste rzeczy. Jak proste? Często podstawowa algebra i autosumy
    (nie znają nawet funkcji vlookup()). Do tego wystarcza jeden monitor.

    I głównie dzięki tym osobom produkowanych jest więcej dobrych
    19" 1280x1024, niż dobrych panoram <22" :).
    Wystarczy spojrzeć na ofertę Eizo i NEC.

    pozdrawiam,
    PK