    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Potyczki
    Date: Sat, 24 Nov 2012 14:40:22 +0100
    <50aff6c8$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <50b013e6$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <s...@n...notb-home>
    <3...@g...com>
    <k8qdsr$9fo$1@mx1.internetia.pl>
    <c...@g...com>

    On 24.11.2012 13:16, e...@g...com wrote:

    > podejrzewasz klase spoleczna
    > callcenterowcow o jeansy w pracy?

    Znajoma robiła na słuchawce i jeżeli dobrze pamiętam jej opowieści to
    tylko niektórzy kierownicy mieli jakiś zajob z garniturami.

    > Nie pasowalbys tam, to jest
    > praca _w biurowcu_.

    Pracowałem w czymś o nazwie "WestPoint Business Centre". Dojeżdżałem
    rowerem, trzymałem go w naszym openspace, nie byłem jedyny. Fakt, że
    pracownicy banku(?chyba banku,już nie pamiętam), który był piętro niżej
    czasami w windzie dziwnie patrzyli, ale szybko przywykli.

    W drugim biurowcu rower już trzeba było parkować na parkingu podziemnym
    i tam jak usłyszałem w windzie oburzony komentarz jakiegoś garnitura do
    innych garniturów, że "jak ochrona mogła pozwolić na naklejenie w
    windzie informacji o zbiórce charytatywnej" to rzeczywiście poczułem, ze
    tam nie pasuję.

    Michoo