  • 1. Data: 2015-09-23 14:36:38
    Temat: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: "Am.Cz" <g...@g...com>

    Potrzebuje respondentów do ankiety, która posłuży mi do dokończenia mojej pracy
    dyplomowej, a czasu mam niewiele. Jest niezwykle krótka i nie wymaga żadnej
    specjalistycznej wiedzy. Jedynym warunkiem jest bycie osobą pracującą. Zatem
    uprzejmie proszę o kliknięcie w link i poświęcenie dosłownie chwili na jej
    wypełnienie.

    https://docs.google.com/forms/d/1677JxCKx3ydzVxapLZR
    xRLIHHdS8EwVeFobxQA5gRKA/viewform?usp=send_form

    Mam nadzieję, że uczestnicy grupy wybaczą mi, że moja prośba odbiega od tematu
    elektroniki. Napisałam tutaj, ponieważ liczę, że w tym miejscu uda mi się pozyskać
    kilku respondentów płci męskiej, ponieważ do tej pory chętniej odpowiadały panie.
    Oczywiście zachęcam wszystkich do udziału w tym banalnie prostym badaniu. Będę
    również wdzięczna, jeżeli ktoś zechce udostępnić ankietę swoim znajomym, rodzinie lub
    kolegom z pracy.

  • 2. Data: 2015-09-23 16:00:50
    Temat: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Am.Cz pisze tak:

> [...]
    > Będę również wdzięczna, jeżeli ktoś zechce udostępnić ankietę
    > swoim znajomym, rodzinie lub kolegom z pracy.

    Zdzisiek nie chce podejść. Musi pilnować tokarki.

    --
    Piter

    Szef kuchni poleca: Kotlety ze spamera w sosie beszamelowym.

  • 3. Data: 2015-09-23 16:15:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Am.Cz napisało:

> [...]
    > od tematu elektroniki. Napisałam tutaj, ponieważ liczę, że w tym
    > miejscu uda mi się pozyskać kilku respondentów płci męskiej, ponieważ

    Wiadomo, jak się trafi na kobietę pracującą, to ona żadnej pracy się
    nie boi. A chłopy leniwe, nawet im się ankiety wypełnić nie chce.

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2015-09-23 16:24:50
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w
    news:XnsA51EA2E6EAEA3PanElektronik@localhost.net ...
    : Am.Cz pisze tak:
    :
    : > (...)
[...]

    Co znaczy: "nie chce"? Zwolnij go!
    A tokarka mając chwilę oddechu - może wypełnić ankietę...

    : --
    : Piter
    :
    : Szef kuchni poleca: Kotlety ze spamera w sosie beszamelowym.

    Inny "smakołyk": zraz w mordę na miejscu...

    --

    Socjalizm - to opium dla ludu!

  • 5. Data: 2015-09-23 17:34:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może powinien uderzyć do unii europejskiej, tam jak się wykaże
    odpowiednim poparciem to ankiety będą mu się same wypełniały...

  • 6. Data: 2015-09-23 18:27:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-23 14:36, Am.Cz wrote:
    > Potrzebuje respondentów do ankiety, która posłuży mi do dokończenia mojej pracy
    dyplomowej

    Ło dzizas. Juz 3-cia w tym tygodniu. Dwie pierwsze to od studentek
    pedagogiki rozdane w szkole. Jestem za zniesieniem prac dyplomowych
    również na studiach. Ewentualnie pozostawieniem w technikach
    *technicznych* i politechnikach *technicznych*.

  • 7. Data: 2015-09-23 18:32:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > może powinien uderzyć do unii europejskiej, tam jak się wykaże
    > odpowiednim poparciem to ankiety będą mu się same wypełniały...

    Platformowy głupek widzę nawet nie potrafi rozpoznać kiedy pisze kobieta...

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 8. Data: 2015-09-23 18:47:58
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-09-23 14:36, Am.Cz wrote:
> [...]
    wypełnienie.

    > https://docs.google.com/forms/d/1677JxCKx3ydzVxapLZR
    xRLIHHdS8EwVeFobxQA5gRKA/viewform?usp=send_form

    Wróciłem z pracy, nic mi się nie kojarzy z jakimkolwiek programistą :p

    Włodek

  • 9. Data: 2015-09-23 18:53:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak honorowo rano mocz oddawalem to czulem ze z tymi ankietami jakis przekret jest.

  • 10. Data: 2015-09-23 18:54:15
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

> [...]
    > również na studiach. Ewentualnie pozostawieniem w technikach
    > *technicznych* i politechnikach *technicznych*.

    a sa politechniki nietechniczne?

    emmm... politechnika teologiczna? specjalność - okultyzm i czarna magia :)

    @