    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Potrzebny mi serwer plikA3w
    Date: Sun, 26 Sep 2010 17:46:08 +0200

    Dnia 2010-09-26 17:02, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > HDD

    Ileś lat pisało się HD a teraz co nową ustawę wprowadzili ?
    :-0

    > A poprzez USB nie podłączę dysku?

    Podłączysz i zamiast urządzenia z dyskiem w środku będziesz
    miał dwa urządzenia. To może od razu kup jakiegoś Rutera
    z gniazdami USB. :-)

    > Może być, ale lepiej by było, gdyby miał USB do
    > którego bym podłączył zewnętrzny dysk 2.5calowy.

    Trzeba to było od razu w założeniach napisać, nie tracił bym
    czasu.

    > I tego nie uruchomię na tym czymś?

    Jak znajdziesz lub napiszesz oprogramowanie to uruchomisz.
    Serwer HTTP z naciskiem na napiszesz. :-)
    Zakładając że urządzenie obsłuży twój zewnętrzny dysk twardy.

    > Nie widziałem, że to PDA z niemożliwością zainstalowania zwykłego
    > systemu operacyjnego -- gdzieś ktoś pisał że można zainstalować
    > na tym normalny system operacyjny jak na zwykłym PC.

    Czytaj specyfikację urządzenia, nie miało "normalnego"
    procesora, nie miało tez możliwości rozbudowania pamięci
    do wymagań dzisiejszego typowego systemu operacyjnego.

    > Wrażenie dobre. Gdzieś ktoś napisał (o czym piszę wyżej) że można na
    > tym postawić dowolny pecetowy system operacyjny -- na przykład Linuksa.

    Są specjalne wersje linuxa na PDA, "zwyczajnego" skompilowanego
    na procesory Intela czy AMD tam nie zainstalujesz.