  • Data: 2010-09-26 15:02:37
    Temat: Re: Potrzebny mi serwer plikA3w
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" i7nli1$2h9$...@n...news.atman.pl

    > Zgodnie z tytułem wątku zakładam że potrzebujesz HD do tego

    HDD

    > serwera plików, można wprawdzie użyć SSD, pendriva czy jakichś
    > kart ale one będą mniejszej pojemności ale większej ceny

    A poprzez USB nie podłączę dysku?

    > od HD. Sam zresztą pisałeś: "może być duży, z miejscem na dysk
    > 3.5 cala (najlepiej PATAlogiczny)".
    > :-)

    Może być, ale lepiej by było, gdyby miał USB do
    którego bym podłączył zewnętrzny dysk 2.5calowy.

    > Nie wiem jakie preferujesz systemy na swoich kompach ale
    > do samego udostępniania plików potrzebujesz jakiegoś serwera
    > FTP, HTTP i może Samby.

    I tego nie uruchomię na tym czymś?

    > Oprogramowanie pod Windows Mobile do udostępniania tego obrazu
    > z kamerki też może nie być takie łatwe do znalezienia.
    > Porozmawiaj z kimś kto ma lub miał PDA i spytaj się go

    Nie widziałem, że to PDA z niemożliwością zainstalowania zwykłego
    systemu operacyjnego -- gdzieś ktoś pisał że można zainstalować
    na tym normalny system operacyjny jak na zwykłym PC.

    > takie programy. Mam wrażenie że nie zdajesz sobie sprawy
    > że na PDA nie uruchomisz oprogramowania pisanego pod Intela
    > 32 lub 64 bitowego.

    Wrażenie dobre. Gdzieś ktoś napisał (o czym piszę wyżej) że można na
    tym postawić dowolny pecetowy system operacyjny -- na przykład Linuksa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'