    From: falco <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Potrzebna pomoc z uruchomieniem 2T (Jawa 175 356 '58)
    Date: Mon, 11 May 2009 19:17:50 +0200

    falco pisze:

    > W poniedziałek będą oględziny, bo dorwałem pierwszy kontakt, może coś
    > sie wyjaśni...

    taa...
    spodziewałem się, że będzie jakaś mina, choć po cichu liczyłem tylko na
    "czeski błąd", ale jednak muszę zapłacić frycowe...

    Po raz kolejny potwierdziła się reguła, którą sam w_b_i_j_a_m_ młodym
    GarBusiarzom do napalonych głów - "N_I_E_ kupuj pierwszego Garbusa*
    sam!!!". Oczywiście zrobiłem dokładnie wbrew sobie (niezłomna dusza
    punkowca...), więc teraz zagryzam zęby i na razie ni ch...a z jazdy... :(

    Okazało się, że elektryka jest mocniej pokopana niż sam wcześniej
    namierzyłem, zresztą już w ogóle przestała dawać iskrę...
    To jeszcze do przebolenia, bo wiązka nie jest skomplikowana, odbiorników
    mało, byle znaleźć czas i po schemacie położyć nową...

    Dodatkowo, co mnie najbardziej zaboli wyszło, że mam skopany tylny
    wahacz...
    Plus takie "drobiazgi" jak spawany karter, przedmuch na tulejce, choć na
    gwincie nadal mocno trzyma, jednak minimalny próg na cylindrze, zeżarta
    zębatka zdawcza...

    Tyle na gorąco, co niestety na razie skutecznie eliminuje mnie z
    wyruszenia na szlak... :(

    Tyle w tym dobrego, że sama Kyvacka nie wygląda na poskładaną z iluś tam
    dawców, duża ilość chromów wygląda zdrowo, jest zachowany bardzo duży
    stopień oryginalności i podzespołów, nie ma dziwnych dziur, rzeźby,
    część elementów jest jednak wymieniona, itp.

    Cieszę się też, że poznałem Gości z K-J, którzy zajmują się zabytkami od
    wielu lat, wiedzą co i gdzie warto regenerować, itp.
    Aż sam się dziwię, że wcześniej się nie spotkaliśmy, ale ponoć
    najciemniej jest pod... Komendą czy jakoś tak... ;)

    Dziękuje za wszelkie rady, podpowiedzi, także wysyłane na pryw a nie
    pozostaje mi nic innego jak przełknąć babola, ale chętnie nakopałbym do
    dupy "restauratorowi" psia jego mać...

    * motocykla...

    --
    (Po)zdrówka! falco