  • Data: 2012-03-29 15:33:35
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-29 15:13, BaX pisze:

    > Nie ma udziału własnego.

    No to wal do Rzecznika Ubezpieczonych. Jeśli się okaże, że takich jest
    więcej, to możecie walnąć pozew zbiorowy. Interrisk najwyraźniej liczy
    na to, że pojedynczym ludziom się nie będzie chciało. Jak pójdzie
    zbiorówka, to się zastanowią szybko nad tym co robią.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl