  • 1. Data: 2012-03-29 13:10:31
    Temat: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Ubezpieczyciel Interrisk, likwidator stwierdził, że przy wypłacie gotówki
    potrącają 20%. Wiem, że AC rządzi się swoimi prawami ale może ktoś miał już
    styczność z takim procederem w Interrisk-u i może coś w temacie powiedzieć.
    /mogą nie mogą, coś sobie ubzdurali/?

    Txh, pozdro.

  • 2. Data: 2012-03-29 13:38:49
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Thursday, 29 March 2012 13:10:31 UTC+2, BaX wrote:
> [...]
    > styczność z takim procederem w Interrisk-u i może coś w temacie powiedzieć.

    Zależy od umowy jaką podpisałeś.

    AdamK

  • 3. Data: 2012-03-29 13:53:02
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > styczność z takim procederem w Interrisk-u i może coś w temacie powiedzieć.

    Mam złe wspomnienia z tym ubezpieczycielem i AC nigdy więcej. Potrącają bo
    wiedzą, że jak pójdziesz do sądu to wszelkie koszty i ekspertyzy zjedzą ci te
    20% a wygrana niepewna. O nerwach i stracie czasu nie wspomne. Jak dla mnie
    nigdy więcej.

  • 4. Data: 2012-03-29 14:00:48
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

> [...]
    > już styczność z takim procederem w Interrisk-u i może coś w temacie
    > powiedzieć. /mogą nie mogą, coś sobie ubzdurali/?

    A co masz napisane w umowie?

  • 5. Data: 2012-03-29 14:20:51
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 29 Mar 2012 13:10:31 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

    >potrącają 20%. Wiem, że AC rządzi się swoimi prawami ale może ktoś miał już

    AC rządzi się umową. Czytałeś ją?

  • 6. Data: 2012-03-29 14:35:07
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A co masz napisane w umowie?

    Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie nie
    jebać z czytaniem ich umowy. Umowa kończy sie 15.04 wiec powiedziałem
    kolesiowi, że mam ich w dupie i na pewno nie przedłuże u nich jak zrobią
    potrącenie. Zniżek na AC i tak nie było więc strata żadna.

  • 7. Data: 2012-03-29 14:45:55
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Thursday, 29 March 2012 14:35:07 UTC+2, BaX wrote:

> [...]
    > kolesiowi, że mam ich w dupie i na pewno nie przedłuże u nich jak zrobią
    > potrącenie. Zniżek na AC i tak nie było więc strata żadna.

    Ale nam się szklane kule ostatnio zepsuły (wina Tuska, jak zwykle) i nie wiemy co
    jest napisane w Twojej umowie.

    AdamK

  • 8. Data: 2012-03-29 14:49:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-29 14:35, BaX pisze:

    > Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie

    Jakbyś się nie podpisał pod 20% udziałem własnym w szkodzie to pewnie by
    tego nie było. Przeczytałeś umowę przed podpisaniem?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2012-03-29 14:54:45
    Temat: Odp: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Po to napisałem "styczność z takim procederem w Interrisk-u" zeby sie nie
    > jebać z czytaniem ich umowy. Umowa kończy sie 15.04 wiec powiedziałem
    > kolesiowi, że mam ich w dupie

    ROTFL !!!!!
    Wyższa kultura i świadomość prawna.
    BTW: Czy to nie Ty jesteś nauczycielem?

  • 10. Data: 2012-03-29 14:56:28
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Marcin "Kenickie" Mydlak Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 29 marzec 2012, 14:49:42

    > Jakbyś się nie podpisał pod 20% udziałem własnym w szkodzie to pewnie by
    > tego nie było. Przeczytałeś umowę przed podpisaniem?

    Zasadniczo na to pytanie odpowiedział, choć nie wprost. Szkoda, że nie
    zostawiłeś linijki więcej cytatów.

    --
    Llort