eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KMRe: Poszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KM
  • X-Received: by 10.140.31.134 with SMTP id f6mr158682qgf.33.1424730396750; Mon, 23 Feb
    2015 14:26:36 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.31.134 with SMTP id f6mr158682qgf.33.1424730396750; Mon, 23 Feb
    2015 14:26:36 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!border2.nntp.dca1.gig
    anews.com!nntp.giganews.com!hl2no25982925igb.0!news-out.google.com!n6ni11qar.0!
    nntp.google.com!j7no4904093qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegr
    oups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 23 Feb 2015 14:26:36 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.129.199;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.127.129.199
    References: <X...@1...0.0.1>
    <1...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <f...@g...com>
    <54eb1d25$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <54eb7baa$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Poszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KM
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 23 Feb 2015 22:26:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 31
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556328
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:59:05 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > >>Wiesz, kto by sie przejmował spalaniem w firmówkach a to jednak
    > >>czesto
    > >>samochody firmowe...
    > >
    > S> No tak, tylko ze majac 100KM pojade powiedzmy 185km/h osobowka.
    > > I spale ile spale. podobny silnik w dostawczaku jesli rozwija 160, to
    > > przez godzine powinien spalic tyle samo, a nieduzo blizej zajedzie.
    >
    > A skad to wyliczenie ze 185 w osobówce równa sie co do oporów 160 w
    > dostawczaku?
    > Tak to wychodzi ze wspolczynnik opływowości?
    >
    > Ogolnie to nie przesadzałbym, ze norma jest latanie takimi dostawczakami
    > 160 po autostradzie. Ale juz 120-130 to czesto lataja.

    Cx dla mastera to 0,35 dla osobówek 0,26 nie jest czymś szczególnym. Wystarczy go
    pomnożyć przez powierzchnię czołową, bardzo dużą dla mastera i małą dla osobówek, i
    wyjdzie że w Masterze opory powietrza są trzy razy większe. Na dodatek podobno rosną
    z kwadratem prędkości. Nie bez znaczenia jest praktycznie płaski tył. W osobowym
    strugi spod samochodu i z nad łączą się i strefa niskiego ciśnienia jest niewielka.
    Przy płaskiej powierzchni jest duża i powoduje powstanie dodatkowe oporu. Wie o tym
    każdy kto jechał blisko za tirem w rozgarniętym przez niego powietrzu. Samoloty
    latają nie na nadciśnieniu pod skrzydłem a podciśnieniu nad skrzydłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: