-
X-Received: by 10.140.31.134 with SMTP id f6mr158682qgf.33.1424730396750; Mon, 23 Feb
2015 14:26:36 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.31.134 with SMTP id f6mr158682qgf.33.1424730396750; Mon, 23 Feb
2015 14:26:36 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!border2.nntp.dca1.gig
anews.com!nntp.giganews.com!hl2no25982925igb.0!news-out.google.com!n6ni11qar.0!
nntp.google.com!j7no4904093qaq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegr
oups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 23 Feb 2015 14:26:36 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.129.199;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 164.127.129.199
References: <X...@1...0.0.1>
<1...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<d...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<7...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<7...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
<f...@g...com>
<54eb1d25$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<54eb7baa$0$2189$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Poszukuję użytkowników Ducato 2012- silnik 2.0 multijet 115KM
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 23 Feb 2015 22:26:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 31
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2556328
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:59:05 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>
> >>Wiesz, kto by sie przejmował spalaniem w firmówkach a to jednak
> >>czesto
> >>samochody firmowe...
> >
> S> No tak, tylko ze majac 100KM pojade powiedzmy 185km/h osobowka.
> > I spale ile spale. podobny silnik w dostawczaku jesli rozwija 160, to
> > przez godzine powinien spalic tyle samo, a nieduzo blizej zajedzie.
>
> A skad to wyliczenie ze 185 w osobówce równa sie co do oporów 160 w
> dostawczaku?
> Tak to wychodzi ze wspolczynnik opływowości?
>
> Ogolnie to nie przesadzałbym, ze norma jest latanie takimi dostawczakami
> 160 po autostradzie. Ale juz 120-130 to czesto lataja.
Cx dla mastera to 0,35 dla osobówek 0,26 nie jest czymś szczególnym. Wystarczy go
pomnożyć przez powierzchnię czołową, bardzo dużą dla mastera i małą dla osobówek, i
wyjdzie że w Masterze opory powietrza są trzy razy większe. Na dodatek podobno rosną
z kwadratem prędkości. Nie bez znaczenia jest praktycznie płaski tył. W osobowym
strugi spod samochodu i z nad łączą się i strefa niskiego ciśnienia jest niewielka.
Przy płaskiej powierzchni jest duża i powoduje powstanie dodatkowe oporu. Wie o tym
każdy kto jechał blisko za tirem w rozgarniętym przez niego powietrzu. Samoloty
latają nie na nadciśnieniu pod skrzydłem a podciśnieniu nad skrzydłem.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.15 23:54 k...@g...com
- 24.02.15 00:03 J.F.
- 25.02.15 16:28 jerzu
- 25.02.15 17:50 Budzik
- 25.02.15 20:59 jerzu
- 25.02.15 21:36 Budzik
- 25.02.15 22:53 jerzu
- 24.03.15 22:55 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A