  • 101. Data: 2010-03-01 18:11:27
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    news:slrnhonr4v.ne9.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > On, nie ona.

    Tylko do jednej literówki możesz się przypieprzyć?
    Naprawdę nic merytorycznego nie masz do dodania?

  • 102. Data: 2010-03-01 18:12:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ho.pl...

    > Chyba Ty, my mówimy o pojeździe, który rusza z opóźnieniem.

    Czym dla Ciebie rózni się "rusza z opóźnieniem" od "rusza w czasie
    manewru omijania"? Bo dla mnie efekt jest taki sam... Nie zdążył
    ruszyć na czas, i ruszył w czasie gdy ktoś go już zaczął omijać, po czym
    uzurpował sobie prawo wpychania się mu w drzwi i jeszcze go gonił
    potem próbował jakichś lekcji uczyć...

  • 103. Data: 2010-03-01 18:16:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ho.pl...

    > Napisałeś, że zamiast ruszyć powinien włączyć awaryjne. Uwierz na słowo,
    > że samochód stojący przed skrzyżowaniem na pasie ruchu blokuje ruch.

    Tak jest - w czasie tych 8 sekund zmagań się z zapłonem powinien
    mieć włączone światła awaryjne aby uprzedzić kierowców na tym
    skrzyżowaniu że ma awarię.
    Po usunięciu awarii i odpaleniu silnika ZANIM ZACZNIE RUSZAĆ
    powinien się upewnić że wszyscy są świadomi tego, że on wreszcie
    ruszy i nie powodując zamieszania powinien ustąpić tym, którzy już
    są w trakcie manewru OMIJANIA unieruchomionego wcześniej pojazdu.

    Czy czegoś jeszcze tu nie rozumiesz?

    > Tobie samochody stojące bądź poruszające się drugim pasem w czymś
    > przeszkadzają?

    Byłeś tam i widziałeś?

    On sam napisał że utrudnił...

    > Możesz wskazać jakiś konkretny przepis zakazujący ruszania na
    > skrzyżowaniu po zapaleniu się zielonego światła?

    Poczytaj przepis o włączaniu się ponownie do ruchu po zatrzymaniu
    się awaryjnym. Zwłaszcza w sytuacji gdy jesteś już właśnie omijany...

  • 104. Data: 2010-03-02 09:32:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-01, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Czym dla Ciebie rózni się "rusza z opóźnieniem" od "rusza w czasie
    > manewru omijania"? Bo dla mnie efekt jest taki sam... Nie zdążył
    > ruszyć na czas, i ruszył w czasie gdy ktoś go już zaczął omijać,

    Jak Ci się zmieni światło na zielone i ktoś ruszy szybciej do Ciebie to
    włączasz awaryjne czy ruszasz?

    > po czym uzurpował sobie prawo wpychania się mu w drzwi

    To jemu drogę zajechał idiota, a nie on wjeżdżał mu w drzwi.

    > i jeszcze go gonił potem próbował jakichś lekcji uczyć...

    O dalszym zajeżdżaniu drogi i utrudnianiu ruchu nie doczytałeś?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 105. Data: 2010-03-02 09:34:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-01, Pszemol <P...@P...com> wrote:

> [...]
    > ruszy i nie powodując zamieszania powinien ustąpić tym, którzy już
    > są w trakcie manewru OMIJANIA unieruchomionego wcześniej pojazdu.

    Twojego upierania się przy przedłużaniu blokowania skrzyżowania oraz
    bronienia debila, który najpierw zajechał drogę a potem kilkukrotnie
    próbował doprowadzić do kolizji.

    > Byłeś tam i widziałeś?
    >
    > On sam napisał że utrudnił...

    Tobie?

    > Poczytaj przepis o włączaniu się ponownie do ruchu po zatrzymaniu
    > się awaryjnym. Zwłaszcza w sytuacji gdy jesteś już właśnie omijany...

    On sie nie włączał do ruchu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 106. Data: 2010-03-02 12:17:33
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > To Twoja interpretacja. A on być może nie zauważył że ruszyłeś.

    Tylko jedno zacytuję, bo widzę że lubisz kłamać, wypierać się własnych
    słów i odwracać kota ogonem:

    "

    > I była to naturalna reakcja człowieka na to że go wkurwiłeś.
    > Święty by się wkurwił gdy omija zakałę drogi z prawej strony
    > a ta mu nagle wjeżdża w lewe drzwi i jeszcze się rzuca i trąbi...
    "

    Wg. ciebie to późniejsze blokowanie drogi to "naturalna reakcja".

    Jak rozumiem sam byś tak postąpił.
    Sam oceń kto tu jest burakiem.
    Czy ja bo ruszyłem gdy już zapaliłem, w sytuacji gdy zarówno przed
    skrzyżowaniem, na skrzyżowaniu jak i za skrzyżowaniem są dwa pasy
    (przed i na nie są wyznaczone, ale nie muszą być), czy on (i ty) bo
    uznał że można specjalnie toczyć się 20 km/h, blokować drogę, zajeżdżać
    gdy ktoś próbuje go wyprzedzić i uznał (i ty uznajesz) to za "normalną
    reakcję".

    BTW. facet się przyznał.
    Przyznał sie że widział że ruszyłem, przyznał się że celowo przycisnął
    mnie na zakręcie, przyznał się że potem celowo zajeżdżał drogę.
    Aż dziwne, ale się przyznał.
    Twierdził że bardzo mu się spieszyło i "coś go opanowało".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 107. Data: 2010-03-02 14:15:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ho.pl...

    > Jak Ci się zmieni światło na zielone i ktoś ruszy szybciej do Ciebie to
    > włączasz awaryjne czy ruszasz?

    Krzysiu - nie rżnij głupa bo sam wiesz, że nie o takiej sytuacji mówimy.

    > To jemu drogę zajechał idiota, a nie on wjeżdżał mu w drzwi.

    > O dalszym zajeżdżaniu drogi i utrudnianiu ruchu nie doczytałeś?

    Czy ktoś Cię zatrudnił na rolę adwokata?
    Nie widzę aby sam zainteresowany mnie poprawiał, więc
    chyba dobrze interpretuję jego wypowiedź - to Ty się mylisz.

  • 108. Data: 2010-03-02 14:18:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ho.pl...

    > Twojego upierania się przy przedłużaniu blokowania skrzyżowania oraz
    > bronienia debila, który najpierw zajechał drogę a potem kilkukrotnie
    > próbował doprowadzić do kolizji.

    No cóż, może jak dorośniesz to zrozumiesz :-)

    > Tobie?

    Całej grupie dyskusyjnej napisał. Nie umiesz czytać?

    > On sie nie włączał do ruchu.

    On przez 8 sekund na skrzyżowaniu nie mógł zapalić auta...
    Doprowadził do tego, że zniecierpliwiony kierowca stojący za nim
    zaczął go NA SKRZYŻOWANIU omijać jak stojącą przeszkodę...
    Sytuacja była PODOBNA do omijania przeszkody na poboczu
    czy w innym miejscu - zanim taka przeszkoda zacznie się znów
    poruszać należy się zorientować w sytuacji na drodze i nie
    utrudniać swoim ruchem ruchu innych, zwłaszcza tych, co
    Cię aktualnie omijają.

  • 109. Data: 2010-03-02 14:20:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hmis4d$efu$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > "

    > "
    >
    > Wg. ciebie to późniejsze blokowanie drogi to "naturalna reakcja".

    Ja już dawno oceniłem :-))

    > Czy ja bo ruszyłem gdy już zapaliłem, w sytuacji gdy zarówno przed
    > skrzyżowaniem, na skrzyżowaniu jak i za skrzyżowaniem są dwa pasy

    Ty, bo ruszyłeś jak zapaliłeś gdy ktoś Cię już zaczął omijać.

    Zmyślasz.

  • 110. Data: 2010-03-02 14:35:49
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > drogi >>> gościowi który go "wkurwił".

    > Ja już dawno oceniłem :-))

    No to konkretnie odpowiedz - blokujesz jak cię ktoś "wkurwi na drodze"?
    Stwierdziłeś że to "normalna reakcja".
    Odpowiedz jak jesteś taki wyszczekany.
    Ale pewnie stchórzysz, jak każdy internetowy pyskacz.

    > Ty, bo ruszyłeś jak zapaliłeś gdy ktoś Cię już zaczął omijać.

    Brnij dalej, mam to gdzieś.

    > Zmyślasz.

    Otrzymałem tę informację od policjanta u którego dziś rano byłem żeby
    zeznać - on mi to przekazał z hasłem "niepotrzebnie się pan fatygował".
    Wiesz że kłamał? skąd?

    --
    Pozdro
    Massai