    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszukuję kierownika
    Date: Tue, 2 Mar 2010 11:17:33 +0000 (UTC)

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > To Twoja interpretacja. A on być może nie zauważył że ruszyłeś.

    Tylko jedno zacytuję, bo widzę że lubisz kłamać, wypierać się własnych
    słów i odwracać kota ogonem:

    "

    > I była to naturalna reakcja człowieka na to że go wkurwiłeś.
    > Święty by się wkurwił gdy omija zakałę drogi z prawej strony
    > a ta mu nagle wjeżdża w lewe drzwi i jeszcze się rzuca i trąbi...
    "

    Wg. ciebie to późniejsze blokowanie drogi to "naturalna reakcja".

    Jak rozumiem sam byś tak postąpił.
    Sam oceń kto tu jest burakiem.
    Czy ja bo ruszyłem gdy już zapaliłem, w sytuacji gdy zarówno przed
    skrzyżowaniem, na skrzyżowaniu jak i za skrzyżowaniem są dwa pasy
    (przed i na nie są wyznaczone, ale nie muszą być), czy on (i ty) bo
    uznał że można specjalnie toczyć się 20 km/h, blokować drogę, zajeżdżać
    gdy ktoś próbuje go wyprzedzić i uznał (i ty uznajesz) to za "normalną
    reakcję".

    BTW. facet się przyznał.
    Przyznał sie że widział że ruszyłem, przyznał się że celowo przycisnął
    mnie na zakręcie, przyznał się że potem celowo zajeżdżał drogę.
    Aż dziwne, ale się przyznał.
    Twierdził że bardzo mu się spieszyło i "coś go opanowało".

    --
    Pozdro
    Massai