  • 111. Data: 2010-03-02 15:16:33
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Piotr pisze:
    (...)
    > Od lat muszę jeździć po Piasecznie i wiem że takich debili trudno
    > znaleźć gdzieś indziej. Nie wiem czemu ale piaseczyńska rejestracja
    > oznacza prawie zawsze głupotę lub chamstwo na drodze. Przykładów mogę
    > dać sporo, kiedyś też tu sie żaliłem jak trafili mi się dwaj debile pod
    > rząd, jednego dziennie zniosę, dwóch nie bardzo.

    Normalnie ROTFL - widzę, ze kolejny, który jakoś musi swe kompleksy
    poleczyć i do tego pokazuje swą "doskonałą" wręcz wiedzę w pochodzenie
    oraz lokalizacji chamstwa na rejestracjach WPI :)
    <cite>
    Powiat piaseczyński to powiat w Polsce w województwie mazowieckim, z
    siedzibą w Piasecznie. Sukcesor średniowiecznego księstwa czerskiego i
    kontynuator jego tradycji. Jeden z najbogatszych i najlepiej
    rozwijajacych się powiatów w Polsce. Składa się z sześciu gmin, czterech
    miejskich: Góra Kalwaria, Konstancin Jeziorna, Piaseczno, Tarczyn i
    dwóch wiejskich Lesznowola, Prażmów. W skład powiatu wchodzą 223 wsie.
    </cite>

    To tyle w kwestiach formalnych :)

  • 112. Data: 2010-03-02 15:21:46
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Brzezi pisze:

    > WPI to akurat Powiat Piaseczynski, pod ktory oczywiscie tez lapie sie gmina
    > Konstancin-Jeziorna, ale po prostu nie uogulniaj...

    Uogólnienie jak każde może mieć sporo wspólnego z prawdą, co nie znaczy,
    że akurat w każdym przypadku się sprawdza - z wielu względów. W kwestii
    samych bloków - jak najbardziej ich dostatek w Konstancinie-Jeziornie
    od wielu już lat.

  • 113. Data: 2010-03-02 15:30:54
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Massai pisze:
    (...)
    > hm, to mi tak do końca nie pasuje do tych mieszkańców rezydencji
    > konstancińskich, bo akurat znam kilku takich "modelowych"
    > przedstawicieli, i po nich można się spodziewać raczej zajechania drogi
    > przypadkiem, względnie chamskiego ignorowania kierunków dla pasów (typu
    > skręt w lewo ze środkowego omijając korek).

    To musisz przyjąć do wiadomości, że od lat Konstancin-Jeziorna nie
    jest już oazą spokoju oraz zmienił się profil osób zamieszkujących
    ten rejon (w tym psychologiczny). Mieszkałem tam wiele lat (dawno
    temu) i z przykrością zanotowałem proces degradacji tego pięknego
    i spokojnego miejsca.

    > Ale nie podejrzewałbym takiego agresywnego celowego spychania poza
    > jezdnię. To był raczej jakiś gnojek-dorobkiewicz.

    Takich tam obecnie całe mnóstwo.

    > A tamci po prostu nie narażają się bez potrzeby, bo za dużo mają z
    > życia, żeby to ryzykować ;-)

    To zależy kogo masz na myśli ;)

  • 114. Data: 2010-03-02 15:45:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 02 mar 2010 o 15:21 GMT, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

> [...]
    > że akurat w każdym przypadku się sprawdza - z wielu względów. W kwestii
    > samych bloków - jak najbardziej ich dostatek w Konstancinie-Jeziornie

    Tak samo pelno blokow w Piasecznie, osiedla w zalesiu i okolicach
    piaseczna, w sumie nie wiem ktore gminy jeszcze maja rejestracje WPI, ale
    do kazdej z tych miejscowosci mozna podpiac taka "łatke WPI"

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 115. Data: 2010-03-02 15:56:45
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Brzezi pisze:
    (...)
    > Tak samo pelno blokow w Piasecznie, osiedla w zalesiu i okolicach
    > piaseczna, w sumie nie wiem ktore gminy jeszcze maja rejestracje WPI,

    Łatwo sprawdzić - nawet przed chwilą podałem gdzie się sięga powiat
    piaseczyński.

    > ale
    > do kazdej z tych miejscowosci mozna podpiac taka "łatke WPI"

    No właśnie, więc czemu tak bronisz tego Konstancina? :)

  • 116. Data: 2010-03-02 16:08:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hmj47l$70b$1@news.onet.pl...

    > No to konkretnie odpowiedz - blokujesz jak cię ktoś "wkurwi na drodze"?
    > Stwierdziłeś że to "normalna reakcja".
    > Odpowiedz jak jesteś taki wyszczekany.
    > Ale pewnie stchórzysz, jak każdy internetowy pyskacz.

    Jego zachowanie W CZASIE MANEWRU OMIJANIA Twojego zepsutego
    rzęcha było całkowicie poprawnym zachowaniem się na drodze...
    Każdy z nas tak samo zachowałby się jak by ktoś przed nami się
    rozkraczył rzęchem na zielonym świetle.
    To, że Ty ruszyłeś z miejsca i potem nie ustąpiłeś zjeżdzającemu na
    "Twój" pas człowiekowi który już był zirytowany tym, że musiał
    Twojego rzęcha omijać spowodowało jego dalszą irytację lub
    zdenerwowanie, zwłaszcza że jak mówisz zamiast przyhamować
    to trąbiłeś jak jakiś niedorozwój umysłowy.
    Jego PÓZNIEJSZE zachowanie było bezpośrednią reakcją przez
    Ciebie zdenerwowanego człowieka któremu sprawdza zdarzenia
    jeszcze daje klaksonem jakieś lekcje...

    Jeśli interesuje Cię moja ocena zdarzenia, a widzę że interesuje
    bo inaczej nie kontynuowałbyś dyskusji w tym wątku, to już ją
    wyraziłem parę razy: moim zdaniem jak TY ZAUWAŻYŁEŚ że on
    Ci (tuż po manewrze omijania Ciebie) zjeżdza na pas na którym Ty
    się nagle znalazłeś, to miałeś przyhamować lekko aby się zmieścił
    i grzecznie, bez klaksonu ustąpić mu miejsca. Twoja interpretacja
    że on Cię musiał widzieć mogła być błedne - mógł Cię nie widzieć
    i nic nie wymuszać - za to Ty go widziałeś. Nie dość że mu
    utrudniłeś jazdę ZE SWOJEJ WINY BO TO TWÓJ RZĘCH SIĘ NA
    TYM SKRZYŻOWANIU ROZKRACZYŁ to jeszcze potem się z nim
    na tym skrzyżowaniu przepychałeś z nim i trąbiłeś, no to się na
    ciebie gościu wkurzył :-) Jest takim samym człowiekiem jak Ty
    i pewnie nie ma nerwów ze stali...

    > Brnij dalej, mam to gdzieś.

    Ależ nie masz gdzieś...

    > Otrzymałem tę informację od policjanta u którego dziś rano byłem żeby
    > zeznać - on mi to przekazał z hasłem "niepotrzebnie się pan fatygował".
    > Wiesz że kłamał? skąd?

    Ty zmyślasz całą historię z policją aby umocnić swoją pozycję w dyskusji
    na tej grupie.

  • 117. Data: 2010-03-02 16:32:18
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 02 mar 2010 o 15:56 GMT, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > No właśnie, więc czemu tak bronisz tego Konstancina? :)

    Nie bornie, tylko wiem ze zarowno jak sa tacy w konst, to identyczni sa z
    lesznowoli czy z piaseczna czy z gory kalwarii

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 118. Data: 2010-03-02 17:00:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Brzezi pisze:
    > Nie bornie, tylko wiem ze zarowno jak sa tacy w konst, to identyczni sa z
    > lesznowoli czy z piaseczna czy z gory kalwarii

    LOL - a twierdzenie, że akurat Konstancin-Jeziorna tez się łapie pod
    WPI, to oczywiście przykład na to, że tylko przypadkiem został zaliczony
    do buractwa z WPI :) Pewne Ciebie zmartwię, ale statystycznie
    uogólnienie na Konstancin-Jeziornę będzie bliższe prawdy niż uogólnienie
    np. na Górę Kalwarię w zakresie tego, co pisał Michał.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 119. Data: 2010-03-02 17:47:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-02, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Krzysiu - nie rżnij głupa bo sam wiesz, że nie o takiej sytuacji mówimy.

    No właśnie o takiej.

    > Czy ktoś Cię zatrudnił na rolę adwokata?
    > Nie widzę aby sam zainteresowany mnie poprawiał, więc
    > chyba dobrze interpretuję jego wypowiedź - to Ty się mylisz.

    Biorąc pod uwagę, że w poście obok udowadniasz, że na podstawie
    Massaiowej relacji wiesz lepiej od Massaia co się działo - rozśmieszasz.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 120. Data: 2010-03-02 17:48:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-02, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > No cóż, może jak dorośniesz to zrozumiesz :-)

    Z tego to się wyrasta, a nie dorasta.

    > Całej grupie dyskusyjnej napisał. Nie umiesz czytać?

    Tobie utrudnił?

    > On przez 8 sekund na skrzyżowaniu nie mógł zapalić auta...
    > Doprowadził do tego, że zniecierpliwiony kierowca stojący za nim
    > zaczął go NA SKRZYŻOWANIU omijać jak stojącą przeszkodę...
    > Sytuacja była PODOBNA do omijania przeszkody na poboczu
    > czy w innym miejscu

    Nie była - poruszanie się drugim pasem ruchu to nie jest to samo co
    poruszanie się po poboczu czy gdzieś po za drogą.

    Krzysiek Kiełczewski