    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszukuję kierownika
    Date: Tue, 2 Mar 2010 13:35:49 +0000 (UTC)

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > drogi >>> gościowi który go "wkurwił".

    > Ja już dawno oceniłem :-))

    No to konkretnie odpowiedz - blokujesz jak cię ktoś "wkurwi na drodze"?
    Stwierdziłeś że to "normalna reakcja".
    Odpowiedz jak jesteś taki wyszczekany.
    Ale pewnie stchórzysz, jak każdy internetowy pyskacz.

    > Ty, bo ruszyłeś jak zapaliłeś gdy ktoś Cię już zaczął omijać.

    Brnij dalej, mam to gdzieś.

    > Zmyślasz.

    Otrzymałem tę informację od policjanta u którego dziś rano byłem żeby
    zeznać - on mi to przekazał z hasłem "niepotrzebnie się pan fatygował".
    Wiesz że kłamał? skąd?

    --
    Pozdro
    Massai