    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poszukuję kierownika
    Date: Thu, 25 Feb 2010 18:22:27 +0000 (UTC)

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > W jakim stanie? Jechał sobie normalnie a tu mu jakiś złom
    > się rozkraczył tuż przed kołami stwarzając niebezpieczną sytuację.

    Niebezpieczną sytuację! buaaaahahahaahaha!
    Jedziesz, powiedz jeszcze że tym że mi zgasł silnik to zabiłem
    trzydzieścioro dzieci w Afryce.

    > Po skręcie, ale skoro widziałeś że omijał Cię jako przeszkodzę
    > to czemu go nie wpuściłeś przed siebie???

    A gdzie go miałem wpuszczać? Ruszyłem w momencie kiedy on mnie omijał.
    Dokładniej to przód miał na wysokości mojego tylnego koła chyba, bo
    wjechaliśmy równo, a ja musiałem się jeszcze rozpędzić - on się już
    toczył.

    Zarówno na skrzyżowaniu jak i za nim jest miejsce na 2 samochody obok
    siebie. Na skrzyżowaniu to nawet na 4... i w szczycie często się tam
    tak ustwiają, jak Żwirki stoją...

    > I bardzo dobrze - też bym się wkurwił gdy na skrzyżowaniu,
    > na którym jak sam piszesz jest upierdliwie krótkie światło
    > ktoś taki jak Ty "nie radził sobie" z jazdą... Ominąłbym przeszkodę!
    >
    > Ty, jako PRZYCZYNA CAŁEGO ZAMIESZANIA powinieneś się
    > WYCOFAĆ GRZECZNIE i poczekać aż poszkodowani sobie
    > pojadą... Ale brak Ci pokory i chciałeś pokazać że Ty jedziesz...

    Wszyscy "poszkodowani" mieli mnie omijać?
    Weź się zastanów co bredzisz.
    Omijac mnie chciał ten jeden gość. w dodatku był tak niecierpliwy, że
    zaczął mnie omijać gdy się zbierałem do ruszania.

    Za nami była jeszcze kolejka innych, którzy też czekali do ruszenia.

    > Żeby ten co już Cię ominął przejechał...

    Tia, i w efekcie wszyscy by stali.

    > Sorry, ale według własnego opisu to TY byłeś przyczyną tego
    > zamieszania, to Ty zawaliłeś skrzyżowanie swoim złomem
    > i to Ty byłeś przyczyną irytacji/zdenerwowania innego kierowcy.
    > Do Ciebie należało pokornie przeprosić i wycofać się z konfliktu.

    Pierdu-smerdu.
    Po pierwsze stałem na zielonym może z 5 sekund - silnik zgasł mi
    jeszcze na czerwonym. 5 sekund to czas w którym wielu kierowców z
    manualem nie potrafi ruszyć. "zawalanie skrzyżowania"?

    --
    Pozdro
    Massai