  • 31. Data: 2009-04-28 10:54:06
    Temat: Re: Poszukiwany fotograf na s'lub
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > No ty to natrzepałbyś ze 3000 fotek. Tamronem. I oczywiście wszystkie
    > byłyby dobre.

    *** awygo- dobry czlowieku, przeciez pisalem, ze polowa fotek wychodzi
    calkiem niezle :)
    <JA> to pamietal a ty nie.

    Wyluzuj i juz nie wracajmy do tego.

    Robilem raz fotki na slubie. Tanio na maxa wzialem, pary mlodej nie bylo
    stac na wiecej.
    Stres na maxa, zrobilem jakies 500 fotek.
    Potem kilka godzin obrobki i zostawilem jakies 200, do wydruku do albumu
    wybrali jakies 50.

    Fotki bardzo sie mlodym podobaly (powiedzieli o tym mojemu znajomemu, poza
    tym to bylo widac na ich twarzach gdy ogladali fotki na kompie w moim domu).

    Polon

  • 32. Data: 2009-04-28 20:43:46
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > *** awygo- dobry czlowieku, przeciez pisalem, ze polowa fotek wychodzi
    > calkiem niezle :)

    Ani myślę być dla ciebie dobrym. Człowiekiem - niestety muszę.
    Jestem pewien, że wszystkie będą dobre. Przecież szybko się uczysz. Poza tym
    masz cyfrówkę - gwarancja jakości.

    > Robilem raz fotki na slubie. Tanio na maxa wzialem, pary mlodej nie bylo
    > stac na wiecej.
    > Stres na maxa, zrobilem jakies 500 fotek.

    Teraz poważnie: 500 fotek na ślubie?! Jednym?! Zakładając, że ślub trwał
    godzinę trzepałeś fotę co 7,2 sekundy! To ty ważniejszy od księdza jesteś!
    <kotos>, bierz go na ten ślub. Zafunduj mu bilet do Warszawy i zarezerwuj
    dobry hotel. Na kolanach błagaj, żeby się zgodził. A ja przyjdę sobie
    popatrzeć. Nie na Młodych oczywiście, tylko na fotografa.

    >do albumu wybrali jakies 50.

    O tym, które zdjęcia znajdą się w albumie decydowałem zawsze sam.

  • 33. Data: 2009-04-29 08:31:34
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Ani myślę być dla ciebie dobrym. Człowiekiem - niestety muszę.
    > Jestem pewien, że wszystkie będą dobre. Przecież szybko się uczysz. Poza
    > tym masz cyfrówkę - gwarancja jakości.

    *** Robienie fotek cyfrowka rzeczywiscie daje przewage nad analogiem w
    kwestii otrzymania dobrej jakosci fotek. Napisales to ironicznie ale taka
    jest prawda.

> [...]
    > dobry hotel. Na kolanach błagaj, żeby się zgodził. A ja przyjdę sobie
    > popatrzeć. Nie na Młodych oczywiście, tylko na fotografa.

    *** Chcialbys sobie na mnie popatrzec? :-)
    My tu zaczynamy miec jakis zwiazek uczuciowy przez grupy dyskusyjne widze
    :-)
    Szukasz mnie po grupach, dopisujesz komentarze do moich komentarzy...
    Hmmm... pochlebia mi to ale moze od razu ci powiem, zanim to zajdzie za
    daleko...
    Ja wole kobiety, tylko i wylacznie!

    500 fotek zrobilem przed slubem, w trakcie i po slubie.

    > O tym, które zdjęcia znajdą się w albumie decydowałem zawsze sam.

    *** To bardzo nieladnie z twojej strony!
    Przeciez to co sie tobie podoba, wcale nie musi podobac sie Mlodym!

    Polon

  • 34. Data: 2009-04-29 13:56:37
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > *** Chcialbys sobie na mnie popatrzec? :-)

    Tak, złośliwy bywam i czasem lubię się pośmiać z innych. Obawiam się, że
    Młodym nie byłoby do śmiechu, gdyby zobaczyli twoje "zdjęcia".

    > My tu zaczynamy miec jakis zwiazek uczuciowy przez grupy dyskusyjne widze

    My?! Pochlebiasz sobie.

    > Szukasz mnie po grupach, dopisujesz komentarze do moich komentarzy...

    Sam próbujesz wyeksponować swoją osobę. Nie trzeba cię szukać. Jesteś dość
    nachalny z tymi swoimi teoriami w stylu: "czarne, ale białe"

    > Hmmm... pochlebia mi to ale moze od razu ci powiem, zanim to zajdzie za
    > daleko...

    Megalomania. Wygooglasz sobie mam nadzieję?

    > Ja wole kobiety, tylko i wylacznie!

    A ja jestem gotów rozmawiać również z facetami.

    > *** To bardzo nieladnie z twojej strony!

    Ładnie to musi być na twoich fotkach

    > Przeciez to co sie tobie podoba, wcale nie musi podobac sie Mlodym!

    Oczywiście. Ale to ja decyduję o tym, jakie fotki chcę robić. I sprzedawać.
    Przecież trzeba mieć swój styl. I charakter. (wygooglasz sobie?) Ja nie mogę
    sobie pozwolić na bezmyślne pstrykanie w kościele, bo dla ludzi tam
    przychodzących najważniejszy jest bóg. I szanuję to, choć sam jestem
    agnostykiem. A nawet ateistą. (wygooglasz sobie?) Ale żeby to zrozumieć
    trzeba trochę pożyć.
    W czasach gdy ja chodziłem do szkoły, a ty skakałeś u tatusia z jajka na
    jajko, dość popularna była nauka czytania. Dzięki temu poznałem taką bajkę o
    dwóch malarzach. Jeden malował podobne, a drugi piękniejsze twarze.

    Wiem, naprawdę już czas na zawieszenie broni, bo wszyscy są znudzeni tymi
    pierdołami. Ale nie odpuszczę ci, dopoki nie potwierdzisz, że to twoja
    wypowiedź:

    >I to jest dobry pomysl.

    Potem możesz mnie nawet nazwać "dobrym człowiekiem"

  • 35. Data: 2009-04-29 14:24:17
    Od: q...@g...com

    On 27 Kwi, 18:05, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:
    , czyli zwiazek

    > Gdzie to?
    >
    > Zebym przypadkiem przez pomylke nie pojechal ;)

    ...no jak to gdzie? Gdzie mamy demokracj,? tam gdzie Gorbaczow ja
    zalozyl, a zatwierdzil Putin.
    Tam w kazdym miescie lokalne zwiazki dbaja o czystosc transakcji
    biznesowych, i dzialka oplat jest jasna bez niedomowien.
    Mozesz wyjatkowo robic za darmoche , ale "dzialke zwiazkowa" musisz
    uiscic.

  • 36. Data: 2009-05-01 10:37:00
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Tak, złośliwy bywam i czasem lubię się pośmiać z innych. Obawiam się, że
    > Młodym nie byłoby do śmiechu, gdyby zobaczyli twoje "zdjęcia".

    *** Znowu nie czytasz ze zrozumieniem lub nie pamietasz tego co napisalem
    wczesniej.
    Pisalem wczesniej, ze Mlodym sie fotki podobaly.
    Poza tym, przeciez to oczywiste, ze mlodzi widzieli fotki, ktore za oplata
    robilem na ich slubie.

    > My?! Pochlebiasz sobie.

    *** (wzruszam ramionami)

    <ciach, takie tam bzdety o google>

    *** Nie chce mi sie juz wiecej odpisywac na twoje posty.
    Nudny jestes, prozny i zarozumialy. Do tego masz klopoty z pamiecia lub nie
    czytasz ze zrozumieniem.
    Ja pisze jedno, ty pamietasz troche cos innego, gadam z toba jak nauczyciel
    z niezbyt rozgarnietym uczniem.

    Ustawiasz sie na pozycji czlowieka, ktory jest ze wszech miar madrzejszy i
    lepiej wyksztalcony ode mnie. Przeciez mnie nie znasz skad wiec ta postawa?

    Z doswiadczenia wiem, ze ludzie ktorzy naprawde sa ode mnie madrzejsi i
    lepiej wyksztalceni nie pozwoliliby sobie na obrazanie mojej rodziny ani na
    publiczne okreslanie swojej wyzszosci.

    W mojej ocenie jestes zenujacy.

    Do tego nudny.
    Jak bys chociaz odpowiadal w formie, ktora dowodzi, ze zrozumiales to co
    napisalem wczesniej!
    Albo mial umiejetnosc ciekawego formulowania mysli.
    A tu nic...

    Dosc wiec moze wzajemnej wymiany postow.

    Polon

  • 37. Data: 2009-05-01 18:22:22
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > gadam z toba jak nauczyciel

    No to mnie zaskoczyłeś. Poważnie, nie wiem co odpowiedzieć. Z niejednego
    pieca chleb jadłem, ale czegoś takiego jeszcze nie doświadczyłem.
    Nawet w serwisie Canona na Żytniej.
    Myślę, że spore grono nauczycieli mogłoby poczuć się nieswojo...

    > Dosc wiec moze wzajemnej wymiany postow.

    Nie licz na to. Zachciało ci się trollowania, więc nie będziesz miał
    spokoju, dopóki nie przyznasz publicznie, że to twoja wypowiedź,
    nauczycielu:

    >I to jest dobry pomysl.

    Przeczytałem gdzieś dobrą radę:
    "nie dyskutuj z głupcami, bo ściągną cię na swój poziom, a potem pokonają
    doświadczeniem"
    Niestety jestem uparty, więc na to też nie licz.

  • 38. Data: 2009-05-02 11:17:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Apr 2009, Jakub Jewula wrote:

    > Gdzie to?

    O ile wiem, przynajmniej formalnie, zarówno w .pl jak i w .us
    wykonana w wyniku takiego ogłoszenia transakcja podlega
    opodatkowaniu. I z opisów wynika że to w .us powinno być
    gorzej (hm... lepiej) z praktyczną stroną tego opodatkowania.

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2009-05-02 11:26:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Apr 2009, awygo wrote:

    > Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał

    > O tym, które zdjęcia znajdą się w albumie decydowałem zawsze sam.

    Klienci wiedzieli zawczasu?
    wKwestiiFormalnej: mi tam bez różnicy, czy fotograf/...pstryk/...
    ma zwyczaj "dawać RAWy" lub nie, decydować o wybore zdjęć (lub
    nie), ale IMHO bardzo słuszne jest żądanie żeby swoje podejście
    ujawniał przed zawarciem umowy.
    Oczywiście o ile klient "płaci i wymaga" ;)
    Flajmów na temat "złych fotografów" (którzy coś robią inaczej,
    niż klient sobie wyobraża) chyba jest dość.
    I fakt, że Ty możesz nie chcieć takiego klienta (który
    będzie chciał SAM powybierać) to jedno, a że klient może nie
    chcieć takiego fotografa to drugie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2009-05-02 15:06:12
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > Klienci wiedzieli zawczasu?
    Ależ oczywiście! Przecież to oni (widząc wcześniejsze moje prace)
    zdecydowali o tym, że mnie poproszą o zdjęcia.