  • Data: 2010-03-20 15:50:38
    Temat: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    neelix (a):

    Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Wierzysz w to?

    Ja poznałem jeszcze jedną świetną nakładkę lata temu,
    OE-QuoteFix
    Coś ci zacytuję z poniższego linka:

    Chyba każdy użytkownik czytnika Outlook Expres doszedł
    kiedyś, a jeżeli nie, to na pewno dojdzie ;) do momentu w
    którym stwierdził: "Tak dalej być nie może".
    Koniec cytatu.

    Ty jeszcze do tego nie doszedłeś, i wątpię byś doszedł.
    Ale gdyby zdarzył sie cud, to kliknij tu, może to rozjaśni
    twój tępy łeb http://krzaczory.pl/usenet/?id=22

    Powinieneś skończyć jako lider w moim kiblu, ale ciekawość
    mnie zżera, jakie jeszcze bzdety wypocisz pod moim
    delimiterem LOL
    I wystarczy raz puszczenie posta. A zapomniałem że twój
    OE ma ciebie w dupie i nie masz na to wpływu LOL
    --
    Krzysiek