  • 171. Data: 2012-01-18 17:33:15
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:jf6f7b$3pc$2@news.task.gda.pl...

    > Tak, kupić RWD.

    i w czym niby, rozpatrując tą sytuacje, RWD ma pomóc?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 172. Data: 2012-01-18 17:38:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości

    > Tak bardzo śmieszne, że pozwoliło nie rozpieprzyć końca tek szykany:
    > http://www.youtube.com/watch?v=TJjfGJGGqPc&feature=p
    layer_detailpage#t=505s

    Ty weź mi wytłumacz jak to sie ma do wyprowadzania samochodu z poślizgu
    podsterownego ... ?!

    Zrób sobie test. Wprowadz samochód na śliskim w podsterowny poślizg, tak,
    zeby przód jechał do przodu na skręconych kołach i narysuj sobie linie
    symulującą przeszkode - wtedy zaciągaj ręczny, albo próbuj odzyskać
    przyczepność kół przednich i omin przeszkode.

    poza tym miał być EOT

  • 173. Data: 2012-01-18 18:10:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >chcial
    >wiedziec czy jest jakas metoda, zeby w takim przypadku do kolizji w

    No coz - po pierwsze - zmniejszyc predkosc przed zakretem, bo jak
    bedzie duzo za duza, to juz nic nie pomoze, nawet reczny na tylne
    kola.

    A dalej ... placyk i przecwiczyc co bedzie lepiej:
    -skrecic lekko kierownice i poczekac az ABS zwolni na tyle ze uda sie
    odzyskac sterownosc,
    -wyprostowac kola i z hamulcem wcisnietym do granicy zadzialania ABS
    probowac - moze sie uda skrecic troche i zarzucic d*,
    -oba pedaly wcisnac - hamowanie lewa noga (LFB) symuluje reczny.

    Niestety - moze doswiadczenie z calkowicie odwrotnego auta mowi ze
    najlepiej skreca jednak reczny na tyle :-(

    J.

  • 174. Data: 2012-01-18 18:43:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-17 22:53, Tomasz Pyra pisze:
    > On Tue, 17 Jan 2012 22:20:52 +0100, Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Oczywiście że o ratowniu.

    Otóż to.

    > Dyskusja o pokonywaniu zakrętu można zacząć najwcześniej od wyjścia z
    > poprzedniego zakrętu, a nie bycia już w połowie następnego.

    Przekonaj o tym kolegę - mnie nie musisz.

  • 175. Data: 2012-01-18 21:38:26
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-18 17:38, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    layer_detailpage#t=505s

    > Ty weź mi wytłumacz jak to sie ma do wyprowadzania samochodu z poślizgu

    Jeśli jesteś ślepy i nie widzisz, że samochód podsterem sunie w ostatnie
    opony szykany to nie moja to już wina - cały pikuś w tym żeby reagować
    od razu a nie czekać.

    Wg. Ciebie miałem "lecieć" tym podsterem 5m ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 176. Data: 2012-01-18 21:44:57
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, kupić RWD.

    Nie prawda, lepiej pożądne prawdziwe AWD :)

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 177. Data: 2012-01-18 23:59:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 18 Jan 2012 13:50:39 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > Ale sie wysililes :)

    I nauczyć sie na RWD jeździć w poślizgach.

    --
    ___________ (R)

  • 178. Data: 2012-01-19 08:26:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 18 Jan 2012 23:59:20 +0100) ktos podajacy sie za Adam Płaszczyca
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > I nauczyć sie na RWD jeździć w poślizgach.

    Najwazniejsze to w trakcie poslizgu zdazyc wysiasc i kupic RWD.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 179. Data: 2012-01-19 13:35:07
    Od: miklo <m...@g...pl>

    Dnia 16-01-2012 o 22:33:07 Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Szybko się pomodlić.
    > FWD ssie.

    No ssie, ale w RWD podsterowność też się może przydarzyć. W takim
    przypadku też modlitwa zalecana ;)

    --
    /m

  • 180. Data: 2012-01-19 22:58:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2012 07:26:52 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):

    > Najwazniejsze to w trakcie poslizgu zdazyc wysiasc i kupic RWD.

    Nie, to się robi wczesniej.

    --