-
211. Data: 2012-01-26 20:09:44
Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-01-26 19:14, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Wed, 25 Jan 2012 20:53:34 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>>> Tak? To daleczego na torach tak nie jeżdżą?
>>
>> Jeżdżą, tylko ten kąt jest wtedy mniejszy.
>> Taka specyfika asfaltowej nawierzchni.
>
> E-e. Nie jeżdżą. Na torze poślizg = zmiejszenie prędkości. Co innego na
> szutrze.
Pitolisz :-) Jest dokładnie tak jak napisal Tomek - tym mniejsze
wychylenie im większy aerodynamiczny docisk i lepsza trakcja pochodząca
od opony.
Przyjrzyj się dokładnie:
http://www.youtube.com/watch?v=Gw-AxiVqihM
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
212. Data: 2012-01-26 20:28:07
Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
On 2012-01-26 20:09, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
> On 2012-01-26 19:14, Adam Płaszczyca wrote:
>> Dnia Wed, 25 Jan 2012 20:53:34 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
>>
>>>> Tak? To daleczego na torach tak nie jeżdżą?
>>>
>>> Jeżdżą, tylko ten kąt jest wtedy mniejszy.
>>> Taka specyfika asfaltowej nawierzchni.
>>
>> E-e. Nie jeżdżą. Na torze poślizg = zmiejszenie prędkości. Co innego na
>> szutrze.
>
> Pitolisz :-) Jest dokładnie tak jak napisal Tomek - tym mniejsze
> wychylenie im większy aerodynamiczny docisk i lepsza trakcja pochodząca
> od opony.
>
> Przyjrzyj się dokładnie:
> http://www.youtube.com/watch?v=Gw-AxiVqihM
... i im łagodniejszy zakręt.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik