-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Date: Wed, 18 Jan 2012 18:10:53 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 35
Message-ID: <jf6uev$onq$1@inews.gazeta.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<x...@n...gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: azk231.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326906655 25338 83.27.148.231 (18 Jan 2012 17:10:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 17:10:55 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <s...@p...homelinux.net>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427690
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości grup
>>> Niestety w przypadku C5 nie mozna pomoc sobie recznym a operowanie
>>> gazem konczy sie zmiana biegow. Czy zatem pozostaje wcisnac
>>> hamulec,
>>> skrecic lekko kierownice i przy akompaniamencie trr-trr-trr ze
>>> strony
>>> ABSu zblizac sie do kraweznika?
>
>> Juz chyba lepiej wyprostowac kola w strone kraweznika i na chwile
>> odpuscic hamulec tuz przed najechaniem na niego.
>Ok, ale to jest kwestia minimalizowania skutkow kolizji, a ja bym
>chcial
>wiedziec czy jest jakas metoda, zeby w takim przypadku do kolizji w
>ogole
>nie dopuscic.
No coz - po pierwsze - zmniejszyc predkosc przed zakretem, bo jak
bedzie duzo za duza, to juz nic nie pomoze, nawet reczny na tylne
kola.
A dalej ... placyk i przecwiczyc co bedzie lepiej:
-skrecic lekko kierownice i poczekac az ABS zwolni na tyle ze uda sie
odzyskac sterownosc,
-wyprostowac kola i z hamulcem wcisnietym do granicy zadzialania ABS
probowac - moze sie uda skrecic troche i zarzucic d*,
-oba pedaly wcisnac - hamowanie lewa noga (LFB) symuluje reczny.
Niestety - moze doswiadczenie z calkowicie odwrotnego auta mowi ze
najlepiej skreca jednak reczny na tyle :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.12 18:43 Artur Maśląg
- 18.01.12 21:38 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 18.01.12 21:44 Mlody
- 16.01.12 22:33 Adam Płaszczyca
- 17.01.12 21:17 Adam Płaszczyca
- 18.01.12 23:59 Adam Płaszczyca
- 19.01.12 08:26 Piotr Klimek
- 19.01.12 13:35 miklo
- 19.01.12 22:58 Adam Płaszczyca
- 19.01.12 22:58 Adam Płaszczyca
- 19.01.12 22:59 Adam Płaszczyca
- 20.01.12 01:08 Mlody
- 20.01.12 11:50 miklo
- 22.01.12 23:53 Adam Płaszczyca
- 23.01.12 22:07 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=