eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!feed.news.qwest.net!mpls-nnt
    p-06.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
    <vifp7h7jmjva$.1uwl08cn41znr$.dlg@40tude.net>
    <jf4k0c$c74$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jf4nrb$pdv$1@inews.gazeta.pl> <1...@4...net>
    <jf60tn$oc2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jflqsb$3e0$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jfps3t$fca$1@inews.gazeta.pl>
    <1f05u434y1e0z$.kga81qbh0863.dlg@40tude.net>
    <csoyzhv4n84z$.1e9c0qg7e5b51$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 25 Jan 2012 23:20:50 +0100
    Message-ID: <1p1mhaqdteptx$.1lhxf9m35evem$.dlg@40tude.net>
    Lines: 14
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.176.78
    X-Trace: 1327530050 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1278 79.184.176.78:25058
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429048
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 25 Jan 2012 22:44:02 +0100, J.F. wrote:

    >> Co innego poślizg nadsterowny kiedy faktycznie hamulcami lekko koryguje
    >> tor.
    >> Tak prawdę mówiąc po dzisiejszych eksperymentach z ręcznym sądzę że mniej
    >> więcej tak to robi ESP - pełne hamowanie tyłem, do tego conajmniej lekkie
    >> hamowanie przodem.
    >
    > No i hamowanie dociaza przednia os, wiec tym bardziej jest dobre ... ale z
    > drugiej strony powinien hamowac tylko jedna strona, a nie cala tylna osia.

    W celach stabilizacyjnych niby jedną.
    Ale hamowanie dwoma będzie efektywniejsze, a system kontrolując parametry
    może nie dopuścić do przejścia poślizgu w nadsterowność.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: