eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 21:16:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <jf4l06$fm1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl> <jf14s2$80f$1@node2.news.atman.pl>
    <jf15p3$q42$1@inews.gazeta.pl> <jf1gp4$qem$1@node2.news.atman.pl>
    <jf27nd$jev$1@inews.gazeta.pl> <jf3gat$sh1$1@node2.news.atman.pl>
    <jf3ru6$nrc$1@inews.gazeta.pl> <jf3vr8$e1i$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-202-194.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326831430 16065 89.72.202.194 (17 Jan 2012 20:17:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 20:17:10 +0000 (UTC)
    X-User: yansvanhorn
    In-Reply-To: <jf3vr8$e1i$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.25)
    Gecko/20111213 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427423
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-17 15:16, Arek wrote:
    > W dniu 2012-01-17 13:58, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > [...]
    >>>> To czy blokowac czy nie, zależy od wielu czynników... bez abs'u wybór
    >>>> należy do mnie. Chce, to zablokuke koła. Niechcę ,to pozwolę się im
    >>>> kręcić - wyczucie granicy uślizgu jest możliwe, a gdy się już jest
    >>>> wprawnym to hamuje się bardzo skutecznie.
    >>>
    >>> Nie wnikam w Twoje umiejętności, może takie posiadasz choć uważam, to za
    >>> zupełnie nie możliwe.
    >> >
    >>> Ty masz do dyspozycji jeden pedał hamulca który kontroluje wszystkie 4
    >>> koła równocześnie. ABS kontroluje każde koło niezależnie. Do tego
    >>> wyczuwa poślizg natychmiast, Ty nie masz na to najmniejszych szans.
    >>> Dodatkowo ABS może hamować nawet jednym kołem jeżeli ma przyczepność a
    >>> pozostałe 3 odpuszczać. Co w efekcie daje jakieś tam hamowanie. Ty
    >>> odpuszczasz wszystko więc nie hamujesz albo doprowadzasz do uślizgu więc
    >>> nie hamujesz. Twoja efektywność jest dużo gorsza niż współczesnego
    >>> ABS'u.
    >>
    >> Odpowiem tak:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=S5zD6nsDIiU
    >>
    >> Zobacz go do końca. Dodatkowa uwaga: szuter może być podobny do śniegu.
    >> Wiem, wiem.. zaczniesz pisać, że OBECNE systemy bla bla bla... wiele
    >> jednak się nie zmieniło.
    >
    > Więc tak:
    > 1. Tam pomiędzy kierownicą a pedałami siedzi gość z ponadprzeciętnymi
    > umiejętnościami.

    Dlatego warto mieć umiejętności ponad przeciętność.

    > 2. Szuter nie ma nic wspólnego z luźnym śniegiem na twardym asfalcie. W
    > tym przypadku samochód nie zagłębia się w podłoże zgarniając coraz
    > większe hałdy piachu.

    Zawsze jest luźny śnieg ?

    > 3. Owszem obecne systemy ABS to zupełnie inna liga.
    >
    > Czyli kierujący, warunki oraz sprzęt pochodzą z innych światów, więc co
    > Ty porównujesz?

    Jasne, to co on przedstawia wymaga super duper sprzętu, nie przesadzaj
    proszę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: