eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-17 21:16:53
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2012-01-17 15:16, Arek wrote:
    > W dniu 2012-01-17 13:58, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > [...]
    >>>> To czy blokowac czy nie, zależy od wielu czynników... bez abs'u wybór
    >>>> należy do mnie. Chce, to zablokuke koła. Niechcę ,to pozwolę się im
    >>>> kręcić - wyczucie granicy uślizgu jest możliwe, a gdy się już jest
    >>>> wprawnym to hamuje się bardzo skutecznie.
    >>>
    >>> Nie wnikam w Twoje umiejętności, może takie posiadasz choć uważam, to za
    >>> zupełnie nie możliwe.
    >> >
    >>> Ty masz do dyspozycji jeden pedał hamulca który kontroluje wszystkie 4
    >>> koła równocześnie. ABS kontroluje każde koło niezależnie. Do tego
    >>> wyczuwa poślizg natychmiast, Ty nie masz na to najmniejszych szans.
    >>> Dodatkowo ABS może hamować nawet jednym kołem jeżeli ma przyczepność a
    >>> pozostałe 3 odpuszczać. Co w efekcie daje jakieś tam hamowanie. Ty
    >>> odpuszczasz wszystko więc nie hamujesz albo doprowadzasz do uślizgu więc
    >>> nie hamujesz. Twoja efektywność jest dużo gorsza niż współczesnego
    >>> ABS'u.
    >>
    >> Odpowiem tak:
    >> http://www.youtube.com/watch?v=S5zD6nsDIiU
    >>
    >> Zobacz go do końca. Dodatkowa uwaga: szuter może być podobny do śniegu.
    >> Wiem, wiem.. zaczniesz pisać, że OBECNE systemy bla bla bla... wiele
    >> jednak się nie zmieniło.
    >
    > Więc tak:
    > 1. Tam pomiędzy kierownicą a pedałami siedzi gość z ponadprzeciętnymi
    > umiejętnościami.

    Dlatego warto mieć umiejętności ponad przeciętność.

    > 2. Szuter nie ma nic wspólnego z luźnym śniegiem na twardym asfalcie. W
    > tym przypadku samochód nie zagłębia się w podłoże zgarniając coraz
    > większe hałdy piachu.

    Zawsze jest luźny śnieg ?

    > 3. Owszem obecne systemy ABS to zupełnie inna liga.
    >
    > Czyli kierujący, warunki oraz sprzęt pochodzą z innych światów, więc co
    > Ty porównujesz?

    Jasne, to co on przedstawia wymaga super duper sprzętu, nie przesadzaj
    proszę.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: