-
Data: 2012-01-17 21:16:53
Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2012-01-17 15:16, Arek wrote:
> W dniu 2012-01-17 13:58, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> [...]
>>>> To czy blokowac czy nie, zależy od wielu czynników... bez abs'u wybór
>>>> należy do mnie. Chce, to zablokuke koła. Niechcę ,to pozwolę się im
>>>> kręcić - wyczucie granicy uślizgu jest możliwe, a gdy się już jest
>>>> wprawnym to hamuje się bardzo skutecznie.
>>>
>>> Nie wnikam w Twoje umiejętności, może takie posiadasz choć uważam, to za
>>> zupełnie nie możliwe.
>> >
>>> Ty masz do dyspozycji jeden pedał hamulca który kontroluje wszystkie 4
>>> koła równocześnie. ABS kontroluje każde koło niezależnie. Do tego
>>> wyczuwa poślizg natychmiast, Ty nie masz na to najmniejszych szans.
>>> Dodatkowo ABS może hamować nawet jednym kołem jeżeli ma przyczepność a
>>> pozostałe 3 odpuszczać. Co w efekcie daje jakieś tam hamowanie. Ty
>>> odpuszczasz wszystko więc nie hamujesz albo doprowadzasz do uślizgu więc
>>> nie hamujesz. Twoja efektywność jest dużo gorsza niż współczesnego
>>> ABS'u.
>>
>> Odpowiem tak:
>> http://www.youtube.com/watch?v=S5zD6nsDIiU
>>
>> Zobacz go do końca. Dodatkowa uwaga: szuter może być podobny do śniegu.
>> Wiem, wiem.. zaczniesz pisać, że OBECNE systemy bla bla bla... wiele
>> jednak się nie zmieniło.
>
> Więc tak:
> 1. Tam pomiędzy kierownicą a pedałami siedzi gość z ponadprzeciętnymi
> umiejętnościami.
Dlatego warto mieć umiejętności ponad przeciętność.
> 2. Szuter nie ma nic wspólnego z luźnym śniegiem na twardym asfalcie. W
> tym przypadku samochód nie zagłębia się w podłoże zgarniając coraz
> większe hałdy piachu.
Zawsze jest luźny śnieg ?
> 3. Owszem obecne systemy ABS to zupełnie inna liga.
>
> Czyli kierujący, warunki oraz sprzęt pochodzą z innych światów, więc co
> Ty porównujesz?
Jasne, to co on przedstawia wymaga super duper sprzętu, nie przesadzaj
proszę.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.12 21:18 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:25 Tomasz Pyra
- 17.01.12 21:27 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:31 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:38 BartekK
- 17.01.12 21:45 Kris_Poland
- 17.01.12 21:53 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 22:01 Tomasz Pyra
- 17.01.12 22:05 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 22:12 Tomasz Pyra
- 17.01.12 22:20 Artur Maśląg
- 17.01.12 22:23 Tomasz Pyra
- 17.01.12 22:50 Tomasz Pyra
- 17.01.12 22:53 Tomasz Pyra
- 17.01.12 23:21 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=