-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <s...@p...homelinux.net>
Date: Tue, 17 Jan 2012 20:47:11 +0100
Message-ID: <4er5rrb7qcmp.1hdd45p7egieo$.dlg@40tude.net>
Lines: 32
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
X-Trace: 1326829631 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 195.117.8.7:17410
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427407
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 16 Jan 2012 10:41:44 +0000 (UTC), Piotr Klimek wrote:
> Jak zachowac sie w sytuacji gdy na osniezonej drodze osiedlowej zdazy sie zbyt
> szybko wejsc w zakret i okazuje sie, ze przod wyjezdza w strone zewnetrznego
> kraweznika?
Należy z całej siły nacisnąć pedał hamulca i albo samochód zdąży zwolnić na
tyle, że od któregoś momentu da się zakręt przejechać już normalnie bez
hamulca, albo nawet jak się nie da, to w krawężnik uderzysz z minimalną
prędkością.
Resztę "opowieści dziwnej treści" których jak widzę masz już całę stado w
tym wątku możesz sobie darować - pisali je ludzie którzy nigdy w życiu nie
byli w takiej sytuacji, a przynajmniej tylko im się wydawało że byli.
Wszelkie opowieści o wyciąganiu się w takiej sytuacji gazem, ręcznym,
bokiem, tyłem, dachem itp. itd. włóż od razu między bajki. To są starożytne
opowieści przekazywane z pokolenia na pokolenie przez kierowców którzy
takie rzeczy oglądali w telewizji :)
> W hatchbacku FWD z recznym dzialacym na tyl prawdopodobnie pomoglbym sobie
> recznym zeby ustawic auto przodem w odpowiedniej linii i operowal gazem na
> granicy poslizgu aby zmiescic sie pomiedzy kraweznikami.
Jeżeli taki przedziwny manewr się udał, to hamowanie udałoby się tym
bardziej :)
Jak nie ma przyczepności, to rwanie za ręczny nie pomoże tym bardziej.
Nawet zakłądając że w śniedu samochód lepiej hamuje bokiem, to i tak więcej
miejsca stracisz na obracanie samochodu niż zyskasz jakimś hamowaniem
bokiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.12 20:48 Kuba \(aka cita\)
- 17.01.12 20:49 Kuba \(aka cita\)
- 17.01.12 20:51 Tomasz Pyra
- 17.01.12 20:58 Artur Maśląg
- 17.01.12 20:59 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:03 Tomasz Pyra
- 17.01.12 21:16 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:18 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:25 Tomasz Pyra
- 17.01.12 21:27 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:31 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 21:38 BartekK
- 17.01.12 21:45 Kris_Poland
- 17.01.12 21:53 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 22:01 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=