eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 14:52:54 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <jf3ufm$cab$2@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl> <jf19mf$99i$1@inews.gazeta.pl>
    <jf1cbp$l94$1@node2.news.atman.pl> <jf3r80$md3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326808374 12619 83.238.97.130 (17 Jan 2012 13:52:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 13:52:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <jf3r80$md3$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-01-17 13:46, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2012-01-16 15:31, Arek wrote:
    >> W dniu 2012-01-16 14:46, news-gazeta pisze:
    >>>> A najlepiej, jak już wiesz, że zbliżasz się do zakrętu zbyt szybko to
    >>>> starać się ustawić samochód bokiem przed zakrętem.
    >>>
    >>> Tak i uderzyć bokiem dwiema osiami w krawężnik i wywalić dacha - to mu
    >>> poradziłeś.
    >>
    >> Ewentualnie bokiem latarnię. Bo wiadomo, że strefy zgniotu chowają się
    >> za bocznymi słupkami.
    >
    > Ustawiając bokiem między innymi uzyskujesz tę odrobinę miejsca która być
    > może wystarczy (samochód przeważnie jest węższy niż długi ;-) ponadto
    > droga hamowania przebiega wtedy po łuku a nie na wprost przez co wydłuża
    > dostępne miejsce do hamowania..
    >
    A ja myślę, że droga hamowania będzie przebiegać wzdłuż tego samego
    toru, niezależnie jak samochód będzie obrócony. A przywalenie przodem
    przy takiej prędkości uszkodzi maskę, ale nikomu krzywdy nie zrobi.
    Przywalenie bokiem, może jednak wpłynąć na bezpieczeństwo osób w środku.
    Bo ochrona pasażerów wówczas jest żadna.

    A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: