-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Arek <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
Date: Tue, 17 Jan 2012 14:52:54 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <jf3ufm$cab$2@node2.news.atman.pl>
References: <s...@p...homelinux.net>
<x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...homelinux.net>
<jf13up$juk$1@inews.gazeta.pl> <jf19mf$99i$1@inews.gazeta.pl>
<jf1cbp$l94$1@node2.news.atman.pl> <jf3r80$md3$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: gate.forrest.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1326808374 12619 83.238.97.130 (17 Jan 2012 13:52:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 13:52:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
In-Reply-To: <jf3r80$md3$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427334
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-17 13:46, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
> On 2012-01-16 15:31, Arek wrote:
>> W dniu 2012-01-16 14:46, news-gazeta pisze:
>>>> A najlepiej, jak już wiesz, że zbliżasz się do zakrętu zbyt szybko to
>>>> starać się ustawić samochód bokiem przed zakrętem.
>>>
>>> Tak i uderzyć bokiem dwiema osiami w krawężnik i wywalić dacha - to mu
>>> poradziłeś.
>>
>> Ewentualnie bokiem latarnię. Bo wiadomo, że strefy zgniotu chowają się
>> za bocznymi słupkami.
>
> Ustawiając bokiem między innymi uzyskujesz tę odrobinę miejsca która być
> może wystarczy (samochód przeważnie jest węższy niż długi ;-) ponadto
> droga hamowania przebiega wtedy po łuku a nie na wprost przez co wydłuża
> dostępne miejsce do hamowania..
>
A ja myślę, że droga hamowania będzie przebiegać wzdłuż tego samego
toru, niezależnie jak samochód będzie obrócony. A przywalenie przodem
przy takiej prędkości uszkodzi maskę, ale nikomu krzywdy nie zrobi.
Przywalenie bokiem, może jednak wpłynąć na bezpieczeństwo osób w środku.
Bo ochrona pasażerów wówczas jest żadna.
A.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.12 14:58 Kuba \(aka cita\)
- 17.01.12 14:55 Artur Maśląg
- 17.01.12 15:16 Arek
- 17.01.12 15:25 Piotr Klimek
- 17.01.12 16:54 Artur Maśląg
- 17.01.12 17:00 Marek Dyjor
- 17.01.12 18:53 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 18:59 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 19:38 Artur Maśląg
- 17.01.12 20:04 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 20:19 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 17.01.12 20:42 Artur Maśląg
- 17.01.12 20:47 Tomasz Pyra
- 17.01.12 20:48 Kuba \(aka cita\)
- 17.01.12 20:49 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=