-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poślizg w czasie podjazdu pod wzniesienie
Date: Tue, 19 Oct 2010 11:05:30 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 23
Message-ID: <i9jn0r$2btm$1@news2.ipartners.pl>
References: <i9cvn6$b4c$1@inews.gazeta.pl> <i9d375$pak$1@news.task.gda.pl>
<i9edpd$fa0$1@inews.gazeta.pl> <i9f5ti$ipg$1@news.onet.pl>
<i9h58a$13ff$1@news2.ipartners.pl> <i9i9mi$fns$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1287479131 77750 157.25.157.219 (19 Oct 2010 09:05:31
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 19 Oct 2010 09:05:31 GMT
In-Reply-To: <i9i9mi$fns$1@news.task.gda.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2319217
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-18 22:09, Filip KK pisze:
> Jak naciskamy na hamulec, to blokują się tylko przednie koła, bo największy nacisk
jest na tylne, na przód prawie nie ma nacisku. Co za tym idzie, samochód się ładnie
obraca.
>
> Poćwiczyć, sprawdzić, przekonać się, a nie pisać bzdury na grupę.
Jak naciskamy konkretnie na hamulec na lodzie, to blokują się wszystkie koła,
gdyż siła niezbędna do ich blokowania, i przodu, i tyłu, jest minimalna.
Poćwiczyć, sprawdzić, przekonać się, a nie pisać bzdury na grupę.
Albo też się nie zablokują, jeśli się ma ABS i on akurat skutecznie zadziała
przy małej prędkości na lodzie (a bynajmniej nie każdy zadziała w tych warunkach).
W dobrych warunkach koła przednie blokują się generalnie szybciej, ale wcale nie
dlatego
że "największy nacisk jest na tylne" :) Najczęściej jest na odwrót, to na przód
nacisk
jest większy. I to nawet przy jeżdzie pod górkę (nie dotyczy malucha, rzecz prosta).
Przednie blokują się szybciej, gdyż tak jest skonstruowany układ hamulcowy,
a to po to, aby zachować sterowność w czasie typowego hamowania.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.10 14:22 Sebastian Kaliszewski
- 20.10.10 10:06 n...@o...pl
- 20.10.10 12:40 Sergiusz Rozanski
- 20.10.10 13:11 Sebastian Kaliszewski
- 20.10.10 13:21 Sebastian Kaliszewski
- 20.10.10 13:22 Sergiusz Rozanski
- 20.10.10 21:52 Filip KK
- 23.10.10 12:11 V-Tec
- 24.10.10 23:52 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=