  • Data: 2014-01-22 23:16:10
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Franc" <w...@w...pl> wrote:

    > Hej Grupo,
    >
    > Muszę (ale już naprawdę muszę, nie chcę) zrobić porządek ze zdjęciami
    > na dysku.
    [...]
    > Plony z kilku lata, pewnie z 10 tys zdjęć.

    Eee, to mało. Mam więcej i wszystkie znam na pamięć. :)

    > Znacie jakiś soft free (not for bussines use) który bym mnie wspomógł.
    > A może macie jakieś swoje sposoby na uporządkowanie stajni Augiasza?

    Cyfrowe duplikaty:

    DoubleKiller:
    http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/

    Wzrokowe duplikaty:

    Awesome Duplicate Photo Finder:
    http://www.duplicate-finder.com/photo.html
    Awesome Duplicate Photo Finder is a completely FREE Software.

    Jeśli ktoś ma lepsze propozycje, to jestem otwarty.

    BTW: Ma ktoś może jakieś wnioski po porównywarkach podobieństwa
    mp3-trójek?

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]