  • Data: 2014-01-23 11:16:49
    Temat: Re: Porządek ze zdjęciami
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Fajnie, fajnie - tylko że Wy robicie to zawodowo.

    Ja nie :-)
    Komercyjnie to robię tylko kilka imprez rocznie, reszta to jak u Ciebie
    rodzinne wyjazdy i inne okazje.

    > Moje zbiory to typowy kotlet - ot zabrałem aparat na wyjazd z dzieciakami.
    > Ciężko byłoby opisać jakąś konkretną okazją :-)

    ciężko?

    _Bieszczady
    _zoo
    _urodziny_Ani
    _chrzciny_Marka
    _Kraków

    itd...

    Zdjęcia robione bez okazji - ot. np. dziecko które zasnęło nad talerzem
    zupy, albo pomagając w kuchni posypało się mąką trafiają do katalogu tylko z
    datą bez wpisanej okazji.

    Pozdrawiam
    Ergie