    From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Portret 50mm *1.6
    Date: Sat, 14 Mar 2009 19:03:59 +0100

    On 2009-03-14 17:10:17 +0100, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Bzdura - dokupienie lampy to sensowniejszy "upgrade" niż
    > zmiana obiektywu na obiektyw... Poza tym skąd to przekonanie
    > że lampę można zastąpić jasnym szkłem - nie można.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Henry

    <Henry mode>
    Bzdura - dokupienie obiektywu to sensowniejszy "upgrade" niż dokupienie
    lampy... Poza tym skąd to przekonanie, że jasne szkło można zastąpić
    lampą - nie można.
    </Henry mode>
    A teraz bez kpin.
    Po pierwsze napisałem to warunkowo, "chyba że lampa jest na prawdę konieczna".
    Po drugie nigdzie nie napisałem, że lampę można czymś zastąpić, tak jak
    nie napisałem, że obiektyw można czymś zastąpić.
    Dla Ciebie ważniejsza jest lampa, dla mnie obiektyw, dla kogoś jeszcze statyw.
    A pytający pojedzie na wycieczkę.
    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem