eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowychRe: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Date: Wed, 18 Jan 2012 16:54:10 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <jf6tfh$dji$3@node2.news.atman.pl>
    References: <jerg9p$42p$1@news.task.gda.pl> <4f114a2f$1@news.home.net.pl>
    <jeriju$9ki$1@news.task.gda.pl> <jerl3a$c4$1@node2.news.atman.pl>
    <jero01$k93$1@news.task.gda.pl> <jerouq$4jr$1@node2.news.atman.pl>
    <jes0ct$80s$1@news.task.gda.pl> <jes5c1$v0$1@inews.gazeta.pl>
    <jes7fr$9ts$1@inews.gazeta.pl> <jes83a$l6s$1@node2.news.atman.pl>
    <jes88i$cr8$1@inews.gazeta.pl> <jes8kd$lb1$2@node2.news.atman.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <jese91$r48$2@node2.news.atman.pl>
    <jesfjg$5gf$1@mx1.internetia.pl> <jeshgg$uuj$1@node2.news.atman.pl>
    <jeud1j$3mr$1@mx1.internetia.pl> <jeuelq$dbu$1@node2.news.atman.pl>
    <jeuvh5$8nq$1@mx1.internetia.pl> <jev2tl$2ra$1@node2.news.atman.pl>
    <jf6rag$ksl$1@mx1.internetia.pl> <jf6rhd$dji$1@node2.news.atman.pl>
    <jf6stp$jud$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-46-113-136-155.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1326905650 13938 46.113.136.155 (18 Jan 2012 16:54:10
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 16:54:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649829
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-18, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
    >>
    >> No i co? Od lancucha rozrzadu czy zaworow zuzyly sie panewki, gladzie
    >> cylindrow i walki rozrzadu? Interesujace. A podczas tej jazdy
    >> prawdopodobnie sie wszystko poprzecieralo bo bylo fioletowe przy
    >> rozbiorce - czyzby utrata lepkosci gownianego oleju?
    >
    > To co opisujesz IMHO świadczy raczej o poważnych problemach w tym
    > silniku z układem smarowania (np. pad pompy oleju) lub chłodzenia i
    > raczej nawet najcudniejszy w świecie olej by nie uratował sytuacji. No
    > ale jeśli chcesz wierzyć, że byłoby inaczej, to psze bałdzo, w różne
    > głupotki ludzie wierzą, w chodzenie po wodzie np. ;-)
    >
    Wez mnie chlopie wytlumacz jak moze pasc pompa oleju - tak mocno
    skomplikowane urzadzenie? No i jak mozna zrobic fioletowe krzywki walkow
    rozrzadu nie gotujac przy tym wody w ukladzie chlodzenia?

    Skoro znajomy na pytanie co bylo w silniku odpowiedzial "nie wiem" to i
    znaczy ze moglbys jakis stary olej albo niewiadomo co.

    Nie chcesz moze ode mnie przepracowanego Motula skoro olej nie ma
    znaczenia? Oddam za darmo, wez tylko przyjedz i go zabierz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: