  • Data: 2012-01-18 16:44:41
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-18 17:21:01 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > No i co? Od lancucha rozrzadu czy zaworow zuzyly sie panewki, gladzie
    > cylindrow i walki rozrzadu? Interesujace. A podczas tej jazdy
    > prawdopodobnie sie wszystko poprzecieralo bo bylo fioletowe przy
    > rozbiorce - czyzby utrata lepkosci gownianego oleju?

    To co opisujesz IMHO świadczy raczej o poważnych problemach w tym
    silniku z układem smarowania (np. pad pompy oleju) lub chłodzenia i
    raczej nawet najcudniejszy w świecie olej by nie uratował sytuacji. No
    ale jeśli chcesz wierzyć, że byłoby inaczej, to psze bałdzo, w różne
    głupotki ludzie wierzą, w chodzenie po wodzie np. ;-)

    de Fresz