eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePorównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowychRe: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Date: Wed, 18 Jan 2012 17:44:41 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jf6stp$jud$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jerg9p$42p$1@news.task.gda.pl> <4f114a2f$1@news.home.net.pl>
    <jeriju$9ki$1@news.task.gda.pl> <jerl3a$c4$1@node2.news.atman.pl>
    <jero01$k93$1@news.task.gda.pl> <jerouq$4jr$1@node2.news.atman.pl>
    <jes0ct$80s$1@news.task.gda.pl> <jes5c1$v0$1@inews.gazeta.pl>
    <jes7fr$9ts$1@inews.gazeta.pl> <jes83a$l6s$1@node2.news.atman.pl>
    <jes88i$cr8$1@inews.gazeta.pl> <jes8kd$lb1$2@node2.news.atman.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <jese91$r48$2@node2.news.atman.pl>
    <jesfjg$5gf$1@mx1.internetia.pl> <jeshgg$uuj$1@node2.news.atman.pl>
    <jeud1j$3mr$1@mx1.internetia.pl> <jeuelq$dbu$1@node2.news.atman.pl>
    <jeuvh5$8nq$1@mx1.internetia.pl> <jev2tl$2ra$1@node2.news.atman.pl>
    <jf6rag$ksl$1@mx1.internetia.pl> <jf6rhd$dji$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.127.110.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326905081 20429 94.127.110.33 (18 Jan 2012 16:44:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Jan 2012 16:44:41 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649828
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-18 17:21:01 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    >> Ototototooto! Na 100% nie stalo sie od razu i na 100% - zatem Twoja teoria,
    >> ze lejac dobry olej ustrzezesz sie od awarii silnika 2kkm od domu jest nieco
    >> mylna. Chodzi mi o to, ze jak silnik daje jakies znaki, ze cos nie tak to
    >> nie wybieram sie w daleka trase. I zadna wymiana oleju nie pomoze jesli
    >> lancuch rozrzadu nie wymieniany od 150kkm, a zawory nie regulowane w ogole.
    >>
    > No i co? Od lancucha rozrzadu czy zaworow zuzyly sie panewki, gladzie
    > cylindrow i walki rozrzadu? Interesujace. A podczas tej jazdy
    > prawdopodobnie sie wszystko poprzecieralo bo bylo fioletowe przy
    > rozbiorce - czyzby utrata lepkosci gownianego oleju?

    To co opisujesz IMHO świadczy raczej o poważnych problemach w tym
    silniku z układem smarowania (np. pad pompy oleju) lub chłodzenia i
    raczej nawet najcudniejszy w świecie olej by nie uratował sytuacji. No
    ale jeśli chcesz wierzyć, że byłoby inaczej, to psze bałdzo, w różne
    głupotki ludzie wierzą, w chodzenie po wodzie np. ;-)

    --

    Pozdrawiam
    de Fresz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: