    From: Fil <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Porównanie szybkości mnożenia macierzy w CPP i PASCAL
    Date: Wed, 02 Feb 2011 21:50:58 +0100

    W dniu 2011-02-02 21:03, Grzegorz Krukowski pisze:

    > Znaczy że Marciniak, czy te procedury nędzne są?
    Nie... Może źle się wyraziłem. Książka jest bardzo fajna - dużo
    ciekawych pomysłów w jednym miejscu. Kiedyś korzystałem z niej dużo.
    Może brakuje porównania metod numerycznych względem siebie, np. pod
    kątem szybkości działania. Marciniaka bardzo cenię. Po prostu teraz
    jestem na etapie wymyślania jak napisać optymalny (szybki) kod,
    jednocześnie używając ulubionych narzędzi (Builder do GUI z DevExpress i
    TMS components), a nie zastanawiać się jak stworzyć procedurę numeryczną
    przeliczającą coś tam. Wszystkie potrzebne procedurki już mam. :)

    Muszę pomyśleć jak pożenić Visuala do obliczeń numerycznych i Buildera
    do GUI...

    Jeszcze raz dziękuję.
    Fil.