  • Data: 2011-02-02 21:40:04
    Temat: Re: Porównanie szybkości mnożenia macierzy w CPP i PASCAL
    Od: Fil <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tak, z tego co mi widomo, jak trochę się bawiłem w te sprawy, to:
    >
    > * dla C/C++ najlepszym (b. dobrze optymalizującym) kompilatorem był
    > ten produkcji Intela;
    > * z części obliczeniowej zrób bibliotekę dll;
    > * tej biblioteki możesz użyć w czymkolwiek, np. w Delphi.

    Tak właśnie chcę zrobić, ale nie jest to takie proste (wbrew pozorom). I
    nie chodzi mi o tworzenie bibliotek i eksportowanie funkcji, klas i
    takie tam... (to są banały), tylko muszę się zastanowić nad tym jak
    poukładać wszystko do kupy od strony filozoficznej :). Mam sporo
    komponentów powiązanych ze sobą zależnościami - całość stanowi dość
    spory projekt.

    Kompilatora Intela niestety nie mam. Pirat nie wchodzi w grę :). Free
    for comercial nie widziałem na stronie Intela. Może w przyszłości - jak
    zrobię te DLLki, to kupię kompilator i skompiluję je ponownie. Na razie
    musi wystarczyć Visual.

    Fil.