  • Data: 2011-12-10 20:48:13
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: n...@m...invalid szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2011 r. 19:29, Andrzej Jarzabek pisze:
    > [...]
    > [...]
    >
    > Chodzi o to, że z tych "studies" niewiele wynika?
    Dokładnie. Choć, zauważmy, metodologia SD != język programowania.
    Choć przeglądałem pobieżnie, to znalazłem potem, że większość tych badań
    opiera się na formie ankietowania grup początkujących (lub studenckich).
    Nie wiem, czy zdołano całkowicie wyeliminować czynniki wynikające z
    płytkiej adopcji technik agile. Problem needs further research :P
    W każdym razie wniosek nasuwa się, że XP są co najmniej nie gorsze niż
    tradycyjne w kategorii quality. Zarzut jest do koherentności interfejsów
    użytkownika takich programów.