-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
Date: Wed, 22 Oct 2014 16:55:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <m28gg1$mdt$1@node2.news.atman.pl>
References: <m25aiq$a65$1@node1.news.atman.pl>
<544769ad$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
<54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1413989697 22973 109.173.179.149 (22 Oct 2014 14:54:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Oct 2014 14:54:57 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 141022-0, 2014-10-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547628
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:54476cb4$0$18087$6...@n...neostrad
a.pl...
> Dnia 2014-10-22 10:24, *Jacek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>> Do tego dodałbym jeszcze sytuację zwężenia, gdzie np. 2 pasy schodzą się
>> w jeden. Niemcy jadą do końca dwoma pasami, a potem na zamek
>> błyskawiczny zjeżdżają na jeden. U nas jest to okazja dla ormowców, aby
>> się wykazać. Często jakiś jegomość powożący z reguły dużą bryką blokuje
>> jeden pas w imię jakiejś, jak sądzę wyższej idei.
>
> To niestety wina tych z lewego / kończącego się (proszę nie interpretować,
> że pochwalam). W Niemczech jak piszesz wszyscy jadą swoim pasem do końca,
> gdzie robią zamek. U nas też by to pewnie działało, ale jest masa baranów,
> którzy jak tylko zobaczą jakąś lukę (właśnie zazwyczaj przed tymi dużymi)
> to się tam wbijają, przez co na lewym robi się miejsce i jedzie on sporo
> szybciej od prawego.
Dokładnie.
Barany i tyle.
Nawet jak im SPECJALNIE ciągłą linię wymalować (tak jak w Poznaniu na
Krzywoustego za Ratajami), żeby nie wjeżdżali za wcześnie, to i tak pojadą
wcześniej, przez ciągłą, byle tylko nie jechać tak jak powinni.
A polucja gdzieś z radarem w krzakach stoi, zamiast w takich miejscach żniwo
zbierać.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.14 17:13 RoMan Mandziejewicz
- 22.10.14 18:40 Witolko
- 22.10.14 19:10 RoMan Mandziejewicz
- 22.10.14 19:15 Czesław Wiśniak
- 22.10.14 21:10 J.F.
- 22.10.14 21:44 J.F.
- 22.10.14 22:26 Witolko
- 22.10.14 22:47 Tomasz Pyra
- 22.10.14 23:08 J.F.
- 22.10.14 23:33 Tomasz Pyra
- 23.10.14 02:01 Gotfryd Smolik news
- 23.10.14 03:58 J.F.
- 23.10.14 08:38 Witolko
- 23.10.14 09:06 Witolko
- 23.10.14 14:19 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=