-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 22 Oct 2014 11:24:09 +0200
From: Jacek <k...@a...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Porównanie niektórych przepisów drogowych w Polsce i Niemczech.
References: <m25aiq$a65$1@node1.news.atman.pl>
<544769ad$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
<54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <54476cb4$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <544777b9$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.239.210
X-Trace: 1413969849 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18087 83.6.239.210:54660
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547588
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-22 o 10:36, Mirek Ptak pisze:
> To niestety wina tych z lewego / kończącego się (proszę nie
> interpretować, że pochwalam). W Niemczech jak piszesz wszyscy jadą swoim
> pasem do końca, gdzie robią zamek. U nas też by to pewnie działało, ale
> jest masa baranów, którzy jak tylko zobaczą jakąś lukę (właśnie
> zazwyczaj przed tymi dużymi) to się tam wbijają, przez co na lewym robi
> się miejsce i jedzie on sporo szybciej od prawego. Gdyby wszyscy jechali
> po swoim do końca to prędkości na obu pasach były by mniej więcej takie
> same, nie było by powodu do blokowania. Ot i cała przyczyna.
Zaraz "wina"...
Wina to jest tych, którzy doprowadzili do tego, że prawie całą masówkę
wozi się ciężarówkami, zamiast, jak w normalnym kraju koleją.
Rozumiem tirowców-ormowców, którzy blokują jeden pas, żeby przed nich
nie wjeżdżali osobowymi, ale nie jest to normalna sytuacja.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.14 11:43 m
- 22.10.14 12:34 Mirek Ptak
- 22.10.14 14:24 Gotfryd Smolik news
- 22.10.14 15:18 Witolko
- 22.10.14 15:54 Gotfryd Smolik news
- 22.10.14 14:47 Gotfryd Smolik news
- 22.10.14 16:39 Witolko
- 22.10.14 16:52 Cavallino
- 22.10.14 16:55 Cavallino
- 22.10.14 17:13 RoMan Mandziejewicz
- 22.10.14 18:40 Witolko
- 22.10.14 19:10 RoMan Mandziejewicz
- 22.10.14 19:15 Czesław Wiśniak
- 22.10.14 21:10 J.F.
- 22.10.14 21:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe