  • Data: 2010-10-26 07:14:27
    Temat: Re: Porownanie 550D i 60D
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Czytam ten wątek i serce me się raduje, albowiem widzę, że wszyscy tu
    > osiągnęli etap fotografii idealnej, gdzie już zdjęć się nie robi tylko
    > zerka w wizjer :)

    Adam,
    To jest osobnicze.
    Ty może patrzysz na kadr realny i kadrujesz "na kompas".
    Ja u siebie widzę po zdjęciach, że te na slajdach (wizjer "analogowy")
    są nie wiedzieć czemu lepiej skadrowane niż te z cyfry (kiepski wizjer
    cropowy). Do tego mają mniej śmieci w tle i często lepiej dobraną
    perspektywę.

    --
    Mirek