    From: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Porównaie kart graficznych na potrzeby SIWZ
    Date: Thu, 17 Sep 2009 11:29:26 +0200

    On Wed, 16 Sep 2009 21:29:56 +0200
    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Lepiej wiedzieć, niż jeść?

    > Ależ proszę cię bardzoi, napisałem obok, że można tak pisać, ale
    > ściemnianie w poście wątkotwórcy jednoznacznie wskazuje na ustawienie.

    Niby jak? Rozumiem, że Twoim zdaniem mamy w Polsce tylko jedną firmę
    sprzedającą E7400 i właśnie pod nią jest pisane zamówienie? Bo jeśli
    nie, to zamawiający po prostu napisał, co chce dostać, niczego nie
    ustawiając.

    > Przeczytaj jeszcze raz posta. Doczytaj, czym się różni amd od intela,
    > czym się różni nvidia od ati.

    Jak dla mnie amd od intela różni się tym przede wszystkim, że jeśli
    wybiorę proca amd, to na pewno nie posadzę go na płycie made by Intel,
    a to dla mnie duża wada, bo płyty intela znam, stosuję od lat niemal
    wyłącznie i mam do nich zaufanie. Gdybym zdecydował się na amd,
    musiałbym wybierać między płytami różnych producentów, z których każdy
    mi tak czy owak kiedyś podpadł. Więc owszem - piszę zamówienia tak,
    żeby dostać konkretną płytę konkretnego producenta, ale nie uważam,
    żeby to było ustawianie.

    Ale OK, załóżmy, że nie jestem przywiązany do płyt intela i chcę po
    prostu dostać dobry sprzęt. Jak proponujesz napisać zamówienie, żeby
    się tam zmieściły intele, foxconny czy dfi, ale żeby wyeliminować
    asrocki czy inne ecsy?

    > Kapiren?

    Nichuchu.

    --