  • Data: 2018-05-12 16:11:15
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-07 o 16:57, Cavallino pisze:

    > Ale nie ma wad sedana, za to ma zalety wszystkich trzech grup po trosze.
    > Dlatego liftbacka jestem w stanie zrozumieć, jak ktoś musi wozić bagaż
    > - sedana nie, chyba że byłby sporo tańszy niż niż htb.

    Mógłbyś wymienić choć jedną z tych zalet względem sedana, np co takiego
    pożądanego widzisz w Vectrze B w wersji liftback względem sedana? No
    chyba że cenisz hałasujące tylne półki..

    > Z niemieckich produktów toleruję wyłącznie Porsche.
    > Finezja siekierą ciosana jest nie dla mnie.

    Tylko niektóre z nowych wersji. A co może zachwycać w takiej 911ce to
    już nie mam pojęcia. Postawiłbyś takie coś gdzieś na ulicy bez napisu
    Porsche to mało kto by zwrócił uwagę.