  • 31. Data: 2011-06-29 15:27:47
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Większość przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają błędów. Możesz być
    > Ja-Jestem-Wykurwiście-Przepisowo-Jeżdżący-Zenek-Żąda
    jący-Kary-Śmierci-Dla-Kmiotów-Przekraczających-Prędk
    ość
    > a zabije cie 70 letni dziadek, któremu noga na podporządkowanej ze
    > sprzęgła ześlizgnie.

    I gdzie tu wina drogi?

  • 32. Data: 2011-06-29 16:08:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-29 15:27, CeSaR pisze:
    jący-Kary-Śmierci-Dla-Kmiotów-Przekraczających-Prędk
    ość
    > I gdzie tu wina drogi?

    Kolizyjność dokładnie. Rozróżniasz drogi "bezkolizyjne" (jak
    autostrady) z drogami nadźganymi skrzyżowaniami ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 33. Data: 2011-06-29 16:17:50
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Kolizyjność dokładnie. Rozróżniasz drogi "bezkolizyjne" (jak
    > autostrady) z drogami nadźganymi skrzyżowaniami ?

    Do tej bezkolizyjnej drogi ów dziadek został dostarczony na spadochronie?
    :-)

  • 34. Data: 2011-06-29 16:41:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-29 16:17, CeSaR pisze:
    > Do tej bezkolizyjnej drogi ów dziadek został dostarczony na spadochronie?
    > :-)

    Czego nie skumałeś ? Ja u się pod firmą na ulicy już 3 razy
    widziałem efekty "spadnięcia nogi ze sprzęgła" ... Jedziesz se
    główną te 50 km/h i kiedy mijasz podporządkowaną, komuś nóżka
    spada ... dostajesz pechowo w tył ... nie masz pojęcia kiedy,
    ale przebijasz słupki oddzielające chodnik i prasujesz pieszych.

    Zazwyczaj dowiadujesz się już całkiem po akcji co się stało, żeś
    zmienił trajektorię lotu.

  • 35. Data: 2011-06-29 17:01:05
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > i prasujesz pieszych.
    >
    > Zazwyczaj dowiadujesz się już całkiem po akcji co się stało, żeś zmienił

    OK. czyli mają ci podprowadzić drogę bezkolizyjną do firmy od domu czy jak?
    I jak jedziesz te 50km/h to w jaki sposób przebijasz te słupki i prasujesz
    pieszych?
    Bo mam jakieś przeczucie że tworzysz dziwne scenariusze.

    Twierdzisz, że przyczyną wypadków jest stan dróg, gdyby były lepsze drogi
    byłoby mniej wypadków. Może i tak, nie wiem.
    Jako przykład podajesz dziadka, któremu noga spada ze sprzęgła i
    nieszczęscie gotowe... No sorry, albo droga, z dziurami, kałużami, koleinami
    i Bóg wie z czym jeszcze albo dziadek ze sprzęgłem...
    Na dziadka lekarstwem będzie samochód z ASB...

  • 36. Data: 2011-06-29 18:41:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-29 17:01, CeSaR pisze:
    > OK. czyli mają ci podprowadzić drogę bezkolizyjną

    Dobra, jak debilowi (bez urazy) kopiując wybiórczo treść postów,
    bo inaczej będziesz pierdolił w kółko:

    1. To prawda, pijaczki sa na drugim miejscu. Na pierwszym jest
    przecietny Jan
    "Ja-Jestem-Mistrzem-Kierownicy" Kowalski. Jezdzic nie umie, ale
    zapierdziela ile fabryka dala.

    2. Większość przyczyn to jednak drogi, które nie wybaczają
[...]

    3. I gdzie tu wina drogi?

    I teraz powolne wyjaśnienie. Gdybyś miast z punktu A do punktu B
    jechał AUTOSTRADĄ a nie czymś ala DK7/DK8 - miałbyś dużo większe
    szanse za każdym razem do celu dojechać. A tak nawet jadąc super
    przepisowo (punkt 2 vs 1) będziesz jechać może stać się, że
    jakiś "przysłowiowy" dziadek wystrzeli ci z podporządkowanej (na
    autostradzie tego raczej nie zrobi) w dupę, a ty zawiniesz się
    na drzewie (na autostradzie tuż za jezdnią nie rosną drzewa).

    Jeśli dalej nie łapiesz - wybacz, ale nie chce mi się bezowocnie
    klepać w klawisze.

  • 37. Data: 2011-06-29 18:56:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-06-29 07:12, MadMan pisze:

    > Ciekawa sprawa, bo rowerzysta to nie kierowca.

    Spytaj dziennikarza, kim jest rowerzysta z 0,21 promila we krwi. Nie
    gryzie cię coś w tyłek? Może z emotków coś wyczytasz:P

    Shrek.

  • 38. Data: 2011-06-30 09:29:21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jeśli dalej nie łapiesz - wybacz, ale nie chce mi się bezowocnie klepać w
    > klawisze.

    Nie klep. Szczególnie wtedy, kiedy nie możesz powstrzymać się przed
    inwektywami.
    Szkoda czasu.

  • 39. Data: 2011-06-30 17:45:14
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 29/06/2011 17:41, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    > wystrzeli ci z podporządkowanej (na autostradzie tego raczej nie zrobi)
    > w dupę, a ty zawiniesz się na drzewie (na autostradzie tuż za jezdnią

    Ile % wypadków powodują takie dziadki? Ile % z wypadków spowodowanych
    przez dziadka to efekt obsuniętej nogi na sprzęgle?

    Wymyślasz jakieś mocno naciągane i nieczęste przypadki, żeby udowodnić
    idiotyczną tezę. Usenet po prostu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 40. Data: 2011-06-30 17:51:44
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 30/06/2011 16:45, kamil wrote:

> [...]
    > przez dziadka to efekt obsuniętej nogi na sprzęgle?
    >

    > Wymyślasz jakieś mocno naciągane i nieczęste przypadki, żeby udowodnić

    Pomogę ci nawet rozwiązać zagadkę:

    http://www.wrd.lubuska.policja.gov.pl/statystyka.htm

    Wypadki drogowe spowodowane przez kierujących.
    (przyczyna - ilość wypadków / zabici / ranni)
    * Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu - 211 / 39 / 304
    * Nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu - 134 / 5 / 169

    Wypadających z drogi przez nadmierne zapierdalanie zginęło 39, trupów z
    powodu "dziadka któremu noga spadła ze sprzęgła" - 5.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil