  • 51. Data: 2011-07-01 13:55:32
    Temat: Re: Poplyneli, pojechali, zatrzymali
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Nigdy nie słyszałeś o jeździe pod prąd?
    Częściej widuję jadących pod prąd na normalnych drogach niż na
    autostradach.

    O jeździe na prąd na A i S kojarzę, że słyszałem z 15 razy maks,
    z czego 2 takie zdarzenia pamiętam miały "konkretne wykończenie".

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 52. Data: 2011-07-01 13:57:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-01 11:14, kamil pisze:

    > Używasz słów "większość", potem pod firmą widzisz "już 3 razy
    > efekty "spadnięcia nogi ze sprzęgła"".

    O D P I E R D O L S I Ę O D T E G O S P R Z Ę G Ł A.

    Nie ma też żadnej firmy, kurwa, jestem bezrobotny. Czy dlatego,
    że wymyśliłem taki przykład na zobrazowanie, że jakieś "dziwne
    zachowanie kogokolwiek na drodze" ma zazwyczaj poważniejsze
    konsekwencje na drodze kolizyjnej niż n a autostradzie
    spowoduje, że przestanę być bezrobotny ?

    > Najpierw całą winę zwalasz na drogi, później podajesz jakieś
    > "tylko przykłady", które co chwilę pod firmą widujesz. Zdecyduj
    > się chłopie, albo nie pij w środku tygodnia.

    Zdecydowałem się - odpierdol się od sprzęgła i od firmy.

  • 53. Data: 2011-07-01 14:11:28
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-01, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    >
    > O jeździe na prąd na A i S kojarzę, że słyszałem z 15 razy maks,
    > z czego 2 takie zdarzenia pamiętam miały "konkretne wykończenie".

    Czyli teza, że nikt nie zawraca w niedozwolonym miejscu jest fałszywa :)
    (co oczywiście nie zmienia faktu, że autostrada jest bezpieczniejsza od
    typowej krajówki i nie tylko)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 54. Data: 2011-07-01 14:30:55
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Krzysiek Kielczewski napisał:

    > Czyli teza, że nikt nie zawraca w niedozwolonym miejscu jest fałszywa :)
    > (co oczywiście nie zmienia faktu, że autostrada jest bezpieczniejsza od
    > typowej krajówki i nie tylko)

    Generalnie :). Tu na grupie chyba już ten filmik był podsyłany:
    http://www.youtube.com/watch?v=ypPJQfKUU2w

    --
    Becer

  • 55. Data: 2011-07-01 14:32:25