  • 1. Data: 2011-06-27 16:06:06
    Temat: DG25 Bydgoszcz - Koszalin
    Od: "Marcin" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie o tę drogę - jakie jest natężenie ruchu oraz stan nawierzchni?
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2011-06-27 19:05:29
    Temat: Re: DG25 Bydgoszcz - Koszalin
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2011-06-27 16:06, Marcin pisze:
    > Witam,
    > Mam pytanie o t? drog? - jakie jest nat?enie ruchu oraz stan nawierzchni?
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Droga ma dobrą nawierzchnię, ale jest wąska, natężenie ruchu średnie,
    teraz, we wakacje może być większe. Uważaj w okolicach Człuchowa,
    Białego Boru i od Białego Boru do samego Koszalina na fotoradary
    przenośne, śmietniki i fotoradary w słupach wyglądających jak słup
    reklamowy.

    SALAMON

  • 3. Data: 2011-06-27 21:23:49
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

> [...]
    > Boru i od Białego Boru do samego Koszalina na fotoradary przenośne,
    > śmietniki i fotoradary w słupach wyglądających jak słup reklamowy.

    Witam.

    To ja sie podepne pod temat. Mianowicie wybieram sie tą samą trasą ale pod
    Świnoujście i jest propozycja żeby ominąć Koszalin odbijając za Bobolicami w
    lewo na drogę 169 i wracając na S6 mniej więcej w Karlinie. Się zapytuję
    więc (bo nie wiem jakie tam są drogi) czy lepiej odbić, czy jechac przez
    Koszalin?

    Pozdrawiam Piotrek

  • 4. Data: 2011-06-27 22:30:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-27 21:23, ulyssess pisze:

> [...]
    > lewo na drogę 169 i wracając na S6 mniej więcej w Karlinie. Się zapytuję
    > więc (bo nie wiem jakie tam są drogi) czy lepiej odbić, czy jechac przez

    To zależy od sytuacji w momencie w którym będziesz jechał :)

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 5. Data: 2011-06-28 09:57:50
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    > To zależy od sytuacji w momencie w którym będziesz jechał :)

    Na to ja też wpadłem. Generalnie chodzi mi o to, że jadąc 02.08.2011
    (woterk) w godzinach pomiędzy 9 a 11 czy trafię na korki i powinienem rczej
    omijać Koszalin, czy tez spoko przejadę bezboleśnie .

    Piotrek

  • 6. Data: 2011-06-28 10:29:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-28 09:57, ulyssess pisze:

    > Na to ja też wpadłem. Generalnie chodzi mi o to, że jadąc 02.08.2011
    > (woterk) w godzinach pomiędzy 9 a 11 czy trafię na korki i powinienem rczej
    > omijać Koszalin, czy tez spoko przejadę bezboleśnie .

    Cb lub targeo na pokładzie powinno rozwiązać problem :)

  • 7. Data: 2011-06-28 22:18:48
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    > Witam.
    >
    > To ja sie podepne pod temat. Mianowicie wybieram sie t? sam? tras? ale pod
    > ?winouj?cie i jest propozycja ?eby omin?? Koszalin odbijaj?c za Bobolicami w
    > lewo na drog? 169 i wracaj?c na S6 mniej wi?cej w Karlinie. Si? zapytuj?
    > wi?c (bo nie wiem jakie tam s? drogi) czy lepiej odbi?, czy jechac przez
    > Koszalin?
    >
    > Pozdrawiam Piotrek

    Się zapytam:
    A po co z Bydgoszczy na Świnoujście przez Koszalin?
    Leć na Piłę, Wałcz, Łobez Resko, Golczewo, prom Karsibór I - IV i już jesteś

    SALAMON

  • 8. Data: 2011-06-28 22:23:05
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

> [...]
    > A po co z Bydgoszczy na Świnoujście przez Koszalin?
    > Leć na Piłę, Wałcz, Łobez Resko, Golczewo, prom Karsibór I - IV i już

    Ja nie sprecyzowałem, że nie ruszam z Bydgoszczy tylko mniej wiecej z pod
    Grudziądza. A chodziło mi tylko konkretnie o Koszalin

    Piotrek

  • 9. Data: 2011-06-29 23:26:11
    Od: " BrunoJ" <b...@N...gazeta.pl>

    SALAMON <s...@p...beztego.fm> napisał(a):

    > i?
    > >
    > Droga ma dobrÄ&#65533; nawierzchniÄ&#65533;, ale jest wÄ&#65533;ska,
    natÄ&#65533;Ĺźenie ruchu Ĺ&#65533;rednie,
    > teraz, we wakacje moĹźe byÄ&#65533; wiÄ&#65533;ksze. UwaĹźaj w okolicach
    CzĹ&#65533;uchowa,
    > BiaĹ&#65533;ego Boru i od BiaĹ&#65533;ego Boru do samego Koszalina na fotoradary
    > przenoĹ&#65533;ne, Ĺ&#65533;mietniki i fotoradary w sĹ&#65533;upach
    wyglÄ&#65533;dajÄ&#65533;cych jak sĹ&#65533;up
    > reklamowy.

    Jeszcze co do natezenia ruchu. Trasa jest 'uzytkowana' przez ludkow jadacych z
    glebi polski, wiec w sezonie po poludniu jest jakby troche tloczniej niz przed
    poludniem. Ciasnawo koncowka od Bobolic, bo wlacza sie trasa z Poznania chyba.
    No i oczywiscie okolice Bydg (dzialki). Ale poza tym w miare luzik. Oczywiscie
    nalezy pochwalic walory krajoznawcze - czyli objechanie paru wiosek dookola
    rynku czy kosciola ;-)
    Generalnie jadac bardzo relaksacyjnie wychodzi ponizej 4h.

    a przy okazji pozdrowienia dla Salamona, jakos dawno nie przyuwazylem kolegi.

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg

  • 10. Data: 2011-06-30 11:57:23
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2011-06-29 23:26, BrunoJ pisze:
    > SALAMON<s...@p...beztego.fm> napisa?(a):

    nat?&#65533;żenie ruchu ?&#65533;rednie,
    Cz?&#65533;uchowa,
    wygl?&#65533;daj?&#65533;cych jak s?&#65533;up

> [...]
    > Generalnie jadac bardzo relaksacyjnie wychodzi ponizej 4h.
    >
    > a przy okazji pozdrowienia dla Salamona, jakos dawno nie przyuwazylem kolegi.

    Dzięki Bruno, również pozdrawiam.
    Ktoś mądry kiedyś powiedział, że człowiek ma jedne usta i dwoje uszu po
    to, by więcej słuchał, a mniej mówił.
    Toteż ja więcej czytam, niż piszę. Zwłaszcza, że szkoda mi czasu na
    wdawanie się w polemiki (czytaj pyskówki) z wszystkowiedzącymi bywalcami
    wszystkich możliwych grup dyskusyjnych.

    SALAMON