    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 9 Jun 2017 14:00:26 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 czerwca 2017 20:48:48 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:

    > Nie pisałem, że cylinderek jest z plastiku. Ty nie rozumiesz o
    > czym piszę. W tej pompce cylinderek jest stalowy, tłoczek na
    > sztywno połączony z korbowodem jest z aluminium, pierścień
    > na tłoczku jest z jakiegoś teflonu a korba na osi silniczka
    > jest gównolitu. Zanim wyrzuciłem - rozebrałem to na kawałki.
    > Nie zdziwiło mnie to, że korba się urwała, ale rozwaliły mnie
    > atrapy użebrowania chłodzącego wykonane z plastiku w
    > kolorze aluminium.
    > Gratuluję ci zakupu tego wspaniałego kompresora z jakże
    > bogatym wyposażeniem. Jestem pewny, że będzie ci wiernie
> [...]

    hodzi ci o te wieżyczke do której mocowany jest cylinder?
    http://allegro.pl/metalowy-kompresor-samochodowy-12v
    -pompka-gratisy-i5924832806.html

    W sumie tam sie akurat nic nie grzeje więc mi tam obojetne czy to udale amelinium czy
    nie.

    Wazne ze cylinderek jest metalowy. No, fajnie jakby tłoczek tez byl. Ale jak mi
    działa to nie drążyłem.

    Ale zsolidaryzuje sie z Tobą na innej warstwie:
    Mialem myjke wysokocisnieniowa. Black und decker. Metalowa pompa. Wypas za 600pln.
    Pozyla dwa sezony. Pompa mimo ze metalowa popekala.
    Uważam że robią gówno i kolejnej nie kupie.

    :)

    Peace!