  • Data: 2017-06-10 09:00:47
    Temat: Re: Pompka ręczna do pompowania powietrza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 Jun 2017 02:34:44 +0200, Jawi napisał(a):
    > Jak całkiem flak, to nie napompujesz nigdy, bo jak do felgi dobrze nie
    > będzie dociskać to powietrze nie będzie zwiewać bokami i opony nie
    > dociśnie by uszczelnić.

    Pompowalem. Moze jakies lepsze felgi mam.

    Aczkolwiek ... podjezdzam raz na stacje pod kompresor, a ten zepsuty.
    Stoi ktos z wyraznym ubytkiem, ale jeszcze nie flakiem i pyta gdzie
    nastepny dobry.

    Wiec wyciagam z bagaznika swoja elektryczke, taka za 49zl, z
    recenzjami, podlaczam ... po 15 minutach sie poddalem - nic nie
    napompowala.
    Na moj gust to mial dziure, a moze szczeline, i jakies wzmocnione
    opony, ktore calkiem bez powietrza moga jechac.

    A - to byly Pirelli SottoZero, wtedy mi sie kojarzyly z P-Zero, ale
    chyba nieslusznie - to zimowe, producent nic nie pisze o powyzszonej
    sztywnosci.

    J.